Pravilnik ocenjevanja prijavljenih del
5. LETNE NAGRADE POMP

  1. Žirija nagrad POMP 2017 je sestavljena iz 12 članov, od tega so 3 člani priznani tuji dizajnerji, ki (samo oni) ocenjujejo kategoriji 012-najboljša naslovnica in 013-najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga.
  2. Vsi člani žirije in predsednica enakopravno glasujejo in sodelujejo pri ocenjevanju prijavljenih del. Vsak član žirije se odloča samostojno in suvereno, na podlagi svojega strokovnega znanja, ugleda in avtoritete. Prav tako ima pravico do ugovorov in vprašanj ter obveznost pojasnjevanja ocen, ko se dela ocenjujejo za podeljevanje glavnih nagrad oz. ko to zahteva predsednica žirije.
  3. Delo žirije načrtuje in spremlja predstavnik organizacijskega odbora nagrad POMP. V času dela žirije je odgovoren za dosledno upoštevanje tega Pravilnika.
  4. Kriteriji za ocenjevanje so podani že v samem razpisu za prijavo del za nagrade POMP. Predsednica žirije v skladu s tem Pravilnikom usklajuje delo vseh članov žirije, skrbi za dolžnost vsakega od članov, da pove in zagovarja svoja stališča; poroča o delu žirije in predstavlja žirijo in delo žirije navzven; odgovarja za strokovno in etično ocenjevanje del.

    Predsednica žirije ima pri ocenjevanju del zlati oz. odločilni glas. Zlati glas uporabi le v primeru, ko je rezultat glasovanja članov žirije neodločen. Če predsednica žirije nima pravice glasovanja v posamezni tekmovalni kategoriji, ima zlati glas najstarejši član žirije.
  5. Žirija pregleda in oceni vsa dela, ki so prijavljena za nagrade POMP. Žirija pri svojem delu upošteva informacije prijavitelja v zvezi z deli iz prijavnega obrazca. Posebna 3-članska žirija nagrado VELIKI POMP skupaj podeli le enemu izmed nagrajencev ene od 12 tekmovalnih kategorij (razen kategorije 001).
  6. V prvem krogu glasovanja žirija izbere dela, ki se uvrstijo v ožji izbor, do največ 5 del na kategorijo. Vsa dela, ki se uvrstijo v ožji izbor, dobijo diplomo.

    V drugem krogu glasovanja žirija najboljšim delom v posameznih tekmovalnih kategorijah oziroma skupinah dodeli nagrado POMP. Žirija ima pravico poleg nagrade POMP v posamezni kategoriji podeliti tudi največ eno posebno pohvalo.

    Žirija ima pravico, da v posamezni kategoriji ne podeli nagrade POMP ali oz. in posebne pohvale, če soglasno presodi, da dela v posamezni kategoriji ne ustrezajo standardom nagrade.
  7. Član žirije se izloči pri ocenjevanju del, pri katerih je osebno vpleten ali gre za dela iz njegove agencije oz. podjetja.
  8. Prvi krog ocenjevanja poteka na spletu, v posebnem programu. Drugi in tretji krog ocenjevanja (VELIKI POMP) potekata v živo, sodelujejo vsi člani žirije (razen kot je določeno v členu 7).
  9. Vsi vmesni rezultati ocenjevanja del, vmesne ocene posameznih članov žirije in vsebina diskusij članov žirije so tajni. Vsi člani žirije, predstavnik organizacijskega odbora za nagrade POMP so zavezani molčečnosti. Pri spletnem ocenjevanju v prvem krogu člani žirije vpisujejo svoja lastna mnenja o posameznem prijavljenem delu. Ta mnenja bodo po koncu tekmovanja dobili vsi prijavitelji, posamezno mnenje bo za te potrebe anonimno (ne bodo vedeli, kateri član žirije je zapisal katero mnenje).
  10. Odločitve žirije so dokončne.
  11. Kotizacija za posamezno prijavo znaša 130 EUR (+ DDV).
  12. Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:
     
    • kipec POMP,
    • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2017 - najboljši »kategorija«,
    • zbrana osebna pisna mnenja vseh članov žirije o prijavljenem delu.

Ljubljana, 31. marec 2017
PM, poslovni mediji, Dunajska 9, 1000 Ljubljana, © www.p-m.si

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 8. POMP Foruma, 28. septembra 2017, bodo že petič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV)

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2017 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite medij, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

NOVO! Letos smo dodali tri nove kategorije, najboljše nativno oglaševanje, najboljši influencer marketing in najboljša strategija vsebinskega marketinga, VELIKI POMP pa bo od letos podeljen enemu izmed nagrajencev kot projekt vsebinskega marketinga leta.

Svoja dela prijavite v 13 kategorij (001-013), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije so v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

FINALISTI ZA NAGRADE POMP 2017

 

001 – NAJBOLJŠA CELOSTNA STRATEGIJA VSEBINSKEGA MARKETINGA

  • Komunikacija Mu Cuisine, AV Studio za Ljubljanske mlekarne
  • Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB
  • Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav
 

002 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

  • Moja jezera, Manca Korelc
  • Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si
  • Naravno & Okusno, BPCS za ETA Kamnik
  • Spletni letni pregled Skupine Gorenje 2016, Gorenje
  • Zdravko Lidl, Lidl Slovenija
 

003: POMP 2017 – NAJBOLJŠI VIDEO

  • Alpinci vs. Nordijci, TSmedia, Direct media komunikacije in Mayer McCann za Summit Motors Ljubljana
  • Danes nam je 16 let, AV Studio za Europark
  • Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa
  • Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav
  • Serija videov Naše vrednote, Zavarovalnica Triglav
  • The World's Craziest Contactless Payment, Mayer McCann za Mastercard
 

004: POMP 2017 – NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
  • Life Simplified, Gorenje
  • Preprosto, Lidl Slovenija
  • Privatno, NLB
  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
 

005: POMP 2017 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

  • Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
  • Facebook stran ŠKODA Slovenija, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
  • Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
  • Spar Slovenija, FUTURA DDB za SPAR Slovenija
  • Val 202 na Facebooku, Twitterju in Instagramu, Val 202
 

006: POMP 2017 – NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK

  • Avtomoto Siol.net, TSmedia
  • Leemetini jezikovni nasveti, Leemeta
  • PS interni novičnik, Porsche Slovenija
 

007: POMP 2017 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
  • FDV Kariernik, Fakulteta za družbene vede
  • Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR za Slovenija-transplant
  • Slovenci.si, Urad Vlade Republike Slovenije za Slovence v zamejstvu in po svetu
 

008: POMP 2017 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

  • Lidlova Jogurteka, Lidl Slovenija
  • Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav
  • Praznovanje 25-letnice podjetja Akrapovič, Akrapovič Kreativa
  • Skupnost Pokemon Go Slovenija, Val Skupina – gizzmo.si
  • VIP Poroke, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
 

009: POMP 2017 – NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE

  • Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija
  • Nazaj v šolo? QL bo!, AV Studio za Qlandia
  • Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
 

010: POMP 2017 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA

  • Interno komuniciranje Porsche Slovenija, Porsche Slovenija
  • Megafon, Akrapovič Kreativa
  • Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav
  • Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav
  • Workplace, A1 Slovenija
 

011: POMP 2017 – NAJBOLJŠI INFLUENCER MARKETING

  • #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija
  • 60-dnevni popolni AS izziv, Adriatic Slovenica in Miha Geršič, Popolna postava
  • Bosch Home, BSH hišni aparati
  • Coke & Meals, Coca-Cola HBC Slovenija
  • Huawei P10, Sidera za Huawei
 

012: POMP 2017 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

  • Ambition, pomlad 2017, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
  • Celebrating 25 years: Akrapovič Exhibition at Deus ex Machina, Akrapovič Kreativa
  • Naložbenik, št. 16, Zavarovalnica Triglav
  • Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav
  • Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija
 

013: POMP 2017 – NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA

  • Preprosto, Lidl Slovenija
  • Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
  • Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav
  • Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav

ŽIRIJA BO PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2017 – projekt vsebinskega marketinga leta

Veliki POMP je nagrada za najvišjo raven inovativnosti, učinkovitosti in strateškega razmišljanja na področju vsebinskega marketinga. Glavna nagrada je podeljena enemu izmed nagrajencev POMP 2017, ki še posebej izstopa. Odločitev temelji na učinkovitosti, usklajenosti z blagovno znamko, kreativnosti, strateški viziji in izvirnosti projekta.

 

POMP 2017 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

Žirija bo med vsemi prijavljenimi deli (v vseh kategorijah) podelila posebno nagrado POMP za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga, bodisi za dizajn bodisi za urednikovanje bodisi za interaktivnost itd.; nagrada se lahko podeli organizaciji ali posamezniku.

Žirija ima pravico podeliti več kot eno nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga.
Prijav za to kategorijo ni mogoče oddati.

OPOMBA: Žirija ima pravico, da v posamezni kategoriji nagrade ne podeli.