2016:

MOČ VSEBINSKEGA MARKETINGA

Nagrajenci

VELIKI POMP 2016 – PROJEKT LETA

ZAVAROVALNICA TRIGLAV

Obrazložitev žirije

Odločitev, komu letos podeliti glavno nagrado, je padla le v nekaj minutah. To veliko pove, kakšen vtis je v minulem letu pustila Zavarovalnica Triglav na večino članov žirije. Beri naprej

Jasno je nekaj: Zavarovalnica Triglav želi komunicirati, znotraj podjetja in z zunanjimi javnostmi, in to na prijazen in sprejemljiv način. Gre za več kot očitno zelo strukturiran, planiran ter uredniško in poslovno odlično voden multimedijski in večkanalni projekt vsebinskega marketinga. Vzor drugim v Sloveniji. Zapri

POMP 2016 – NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE

Gizzmo.si, Val Skupina

Obrazložitev žirije

Nagrada za posebne dosežke se podeljuje inovativnemu projektu. Gre za primer, ko si organizacija upa poskusiti nekaj novega, in to zelo premišljeno. Inovativen pristop z uganko in procesom z namigi. Beri naprej

Kakovostna, predvsem pa za občinstvo relevantna vsebina, dobri in predvsem merljivi rezultati. Nagrada za posebne učinke se podeljuje projektu, ki si je kot eno prvih v Sloveniji v poslovne namene drznilo uporabiti Snapchat, in to učinkovito. Zapri

NAJBOLJŠA NASLOVNICA

Posebna pohvala: Optimum, april 2016, KD Skladi

Obrazložitev žirije

Tole je preprosto odlična naslovnica. Želva res deluje, sploh v kontrastu z rdečim ozadjem, pa tudi dodana časovnica pod želvo – briljantno in zabavno! Beri naprej

Pozdravljamo koncept živali na naslovnici vsake številke te sicer dokaj finančne revije. Zapri

POMP 2016: Preprosto, prazniki 2015, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Naslovnica Preprosto je preprosto profesionalen izdelek na ravni katerekoli vrhunske kulinarične revije po svetu. Je popolna naslovnica za ciljno skupino, ki ji je namenjena. Beri naprej

Kakovost fotografije je vrhunska in ne preseneča, da je revija uspeh za Lidl Slovenija. Naj izpostavimo odločitev uredništva izogniti se tradicionalnim božičnim barvam z uporabo manj tradicionalnih barv, a uredništvo je kljub temu uspelo ohraniti praznični duh. Profesionalen izdelek z mislijo na bralca. Zapri

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA

Posebna pohvala: Idrijska mladina v številkah v reviji TBI, Klub idrijskih študentov

Obrazložitev žirije

Dizajn tega prispevka je vse kaj drugega kot pa dolgočasen. Je dinamičen in zelo privlačen. Beri naprej

Resna vsebina je predstavljena na igriv način. Odličen primer, kako dolgočasen dokument, obsežen kar 56 strani, pretvoriti v zabavni vizualni članek. Zapri

Posebna pohvala: Simply Clever Colours, Škoda Slovenija

Obrazložitev žirije

Med vsemi prijavami v tej kategoriji daje ta revija najbolj vtis revije, vtis sodobne lifestyle revije. Gre za zelo dobro oblikovano publikacijo. Beri naprej

Vsak prispevek ima svojo lastno vizualno zgodbo, a so vseeno odlično povezani v celoto. Še posebej pozdravljamo izbor barv in njihovo uporabo, enako velja za tipografijo. Zapri

POMP 2016: Gorenje Lifestyle Magazine, št. 13, Gorenje

Obrazložitev žirije

Zelo poseben vizualni jezik, ki vključuje humor. Čist dizajn, vrhunska fotografija, še posebej pa vrhunska uporaba beline na posamezni strani. Beri naprej

Poleg tega uporaba ilustracij ne bi mogla biti boljša. Tipografija za umret'! Vizualno popolna revija. Zato si letos vsekakor zasluži nagrado za najboljši dizajn. Zapri

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA

Posebna pohvala: NLB Net, NLB

Obrazložitev žirije

NLB Net je izjemno sistematično zasnovan intranet, kjer zaposleni lahko brez težav poiščejo vsako informacijo, ki zadeva njihovo delo. Beri naprej

Pohvalen je preskok pri komunikacijskem slogu in iskanju novih vsebin, ki pritegnejo zaposlene. Naj pohvalimo dodatno funkcionalnost komentiranja in povezavo z internim družbenim omrežjem, ki zaposlene spodbuja k interakciji. Koristno je, da je omogočen dostop z mobilnih naprav. Odlično, NLB! Zapri

POMP 2016: Interno komuniciranje Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Ta projekt si zasluži veliko spoštovanje. Še posebej se klanjamo dejstvu, da Zavarovalnica Triglav porablja toliko časa, truda, pa tudi denarja, da ustrezno spozna in komunicira s svojo delovno silo. Gre za res odličen splet internih medijev. Beri naprej

Uredniška strategija je zelo dodelana, povsem jasno je, zakaj so interni mediji takšnega pomena za tako veliko organizacijo, in glede na navedene rezultate, jo tudi stalno nadgrajujejo in si prizadevajo za še večje zadovoljstvo zaposlenih. Gre za projekt vsebinskega marketinga, ki nas je med vsemi prijavljenimi v vseh kategorijah najbolj navdušil. Zapri

NAJBOLJŠI VIDEO

POMP 2016: Ameriški diplomati govorijo slovensko!, U.S. Embassy Ljubljana

Obrazložitev žirije

Video ameriškega veleposlaništva v Ljubljani je vzoren primer vsebinskega marketinga. Ne gre samo za zabaven video. Beri naprej

Gre za šolski primer, kako se lotiti vsebinskega marketinga: analiza stanja, razumevanje problema, definicija ciljev in ciljnih skupin, kreativnost s kakšno vsebino in na kakšen način lahko pri natančno definirani ciljni skupini dosežemo spremembe in tako dosežemo zastavljene cilje, na koncu pa še merjenje učinkov, ali smo te cilje dejansko dosegli. Vse to je del tega projekta. In zato si vsekakor zasluži nagrado POMP. Zapri

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

Posebna pohvala: Inspirations, Adria Mobil

Obrazložitev žirije

Digitalna revija, ki resnično živi pod svojim imenom in prinaša prav to: lepo pokrajino, visokokakovostne fotografije, odlične zgodbe, zabavne vsebine, ki niso v celoti povezane z izdelki, pametna uporaba možnosti platform ... Beri naprej

Prava paša za oči. Bomo brali v prihodnje. Zapri

POMP 2016: Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Izstopajoči projekt vsebinskega marketinga, ki uspešno nagovarja eksterne javnosti. Beri naprej

Jasna uredniška politika in namen, uporabne in koristne informacije za bralce, sodobna podoba in prilagojenost mobilnim napravam so zagotovo največje odlike tega portala. Zavarovalnica Triglav s tem projektom tudi v vsebinskem marketingu postavlja trende in gradi presežke. Upajte si še drugi! Zapri

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK

Posebna pohvala: Osebno, NLB

Obrazložitev žirije

Dobro zasnovan novičnik, pregleden, jasni KPI-ji, ki jih presega; je celo nadpovprečna za bančno panogo. Beri naprej

Žirija pozdravlja segmentacijo prejemnikov in prilagajanje vsebine. Novičnik, ki se povsem ujema s celostno strategijo vsebinskega marketinga NLB in dobro sledi filozofiji banke. Je delujoč, kontinuiran medij, z jasnim ciljem. Zapri

Posebna pohvala: The_Edition, Edition Digital

Obrazložitev žirije

Gre za vsebinsko najbolje strukturiran e-novičnik z vrhunsko vsebino na vsebinskem portalu. Beri naprej

Na daleč je opazna premišljena strategija ponujanja uporabnih informacij, ki niso ozko vezane na produkte, ki jih podjetje ponuja, pač pa dajejo besedo zunanjim strokovnjakom. Kot je dejala ena od članic žirije: »Nanj se bom takoj naročila.« Zapri

POMP 2016: PS, Porsche Slovenija

Obrazložitev žirije

Oblikovno najbolj privlačen e-novičnik, predvsem pa odlično orodje internega komuniciranja. Beri naprej

Dobro se ujema s podobo interne revije PS. Predvsem pa je odlično in smiselno strukturiran. Zapri

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Posebna pohvala: @VisitLjubljana, Turizem Ljubljana

Obrazložitev žirije

Twitter profil kot si ga zasluži najlepše mesto na svetu. Žirija še posebej pozdravlja dvosmerno komunikacijo z obiskovalci, spremljanje in deljenje objav drugih popotnikov. Beri naprej

To učinkovito spodbuja njihovo vpletenost. Gre za odlično zasnovano komuniciranje z nišno ciljno skupino in za dobro razumevanje značilnosti Twitterja. Zapri

Posebna pohvala: Facebook stran Lidl Slovenija, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Lidl Slovenija ima med vsemi trgovci v Sloveniji najbolj dodelano strategijo nastopa na Facebooku, kar se odraža tudi v številu sledilcev, ki jih je toliko dosegel v relativno kratkem času, in njihovem deljenju vsebin. Vsebine so dosledne, odgovori uporabnikom so hitri, informativni in prijazni. Beri naprej

Gre za primer odličnega komuniciranja, ki vključuje razvoj zanimivih vsebin, kot so recepti, Vitalnica in domislice, ki postavljajo nove standarde pri komuniciranju na Facebooku. Zapri

POMP 2016: Radio Battle, Val 202

Obrazložitev žirije

Radio Battle dokazuje, da lahko dobra blagovna znamka tudi brez nagradnih iger z odlično komunikacijo in vsebino poveže ljudi na Twitterju. Beri naprej

Naj pohvalimo tudi povezavo s komunikacijo na drugih kanalih. Val 202 je tako še enkrat pokazal, da je medij z največjim posluhom za sodobne medije in premišljeno povezuje svojo radijsko zgodbo s komunikacijo prek drugih kanalov. Presežek minulega leta. Zagotovo! Zapri

NAJBOLJŠI MEDIJ(I)JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

Posebna pohvala: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

Obrazložitev žirije

Nemško-slovenska gospodarska zbornica s strokovnimi vsebinami v reviji učinkovito dokazuje svoje poznavanje gospodarskih in družbenih razmer ter sodelovanja med obema državama. Beri naprej

Člani žirije verjamejo, da ciljni skupini Zbornica na ta način lahko vliva zaupanje, da jim članstvo v njej lahko zgolj koristi. Pozdravljamo odločitev o dvojezičnosti; dodatna sporočilna vrednost tega je, da je za učinkovito sodelovanje potrebno poznavanje obeh jezikov. Revija je oblikovno in vsebinsko dobro zasnovana. Članki so kakovostni. Pozdravljamo prelom, ki skrbi za to, da je branje pregledno v obeh jezikih. Zapri

Posebna pohvala:TBI, Klub idrijskih študentov

Obrazložitev žirije

TBI je vrhunsko oblikovana revija z zares kakovostnimi, poglobljenimi vsebinami, ki spodbujajo k razmisleku. Projekt je lahko za zgled marsikateri korporativni reviji. Beri naprej

TBI je primer angažiranega, urbanega medija, ki ga v slovenskem prostoru vsekakor pogrešamo. In člani žirije samo upamo, da tem mladim ustvarjalcem ne zmanjka zagona. Zapri

POMP 2016: Primavoda.si, ENKI za Vodovod-Kanalizacija

Obrazložitev žirije

Vrhunsko oblikovano spletno mesto z veliko vsebine. Beri naprej

Je zelo kompleksno spletno mesto, zato še posebej pohvala avtorjem, da so uspeli tolikšno količino informacij smiselno umestiti na portal, pri čemer je tudi iskanje informacij preprosto. Zapri

NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

Posebna pohvala: Vrednote zaposlenih v ELESU, AV Studio

Obrazložitev žirije

Gre za celovito zasnovano interno kampanjo, ki je zajela vsa ključne komunikacijske kanale in orodja v podjetju ter tako dosegla zavidljive učinke. Beri naprej

Še posebej pozdravljamo vključevanje zaposlenih z video izjavami o vrednotah. Zapri

POMP 2016: CEE Cloud Force, SAP

Obrazložitev žirije

Odlično! Res! Interna akcija SAPA je idealen primer popolnega poznavanja svojega občinstva. Beri naprej

Zato je bila tudi akcija tako zelo uspešna. Vsaka organizacija bi morala preštudirati ta primer. Zapri

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS

Posebna pohvala: Snagazin, Snaga

Obrazložitev žirije

Snaga je s to revijo resnično izstopila iz svojega območja udobja, kot v uvodniku zapiše njen direktor. Beri naprej

Revija je namreč precejšen odmik od ustaljenih komunikacijskih aktivnosti tega javnega podjetja in tudi od siceršnje percepcije, ki jo imajo ljudje o njih. Gre za pogumen korak, ki je tudi profesionalno dovršen. Pozitivno presenečenje. Zapri

POMP 2016: Preprosto, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Revija je v relativno kratkem času postala pomemben del komuniciranja Lidla Slovenija in pripomogla k drugačnemu pozicioniranju te trgovske mreže na slovenskem trgu. Beri naprej

Gre za produkcijsko izjemno dovršeno revijo. Pohvalno je, da je večina besedil in fotografij slovenskih avtorjev, s čimer Lidl Slovenija tudi na ta način sledi trendu »slovenskosti«. Sodobno oblikovanje sledi tudi menjavi letnih časov, zaradi česar prav tako izstopa, tudi Lidlovi izdelki so predstavljeni nevsiljivo. V vseh pogledih gre za odličen projekt. Tako revijo bi z veseljem prejemali na dom vsak mesec. Zapri

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 8. POMP Foruma, 28. septembra 2017, bodo že petič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Člani žirije so v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI NAGRAD POMP 2017

 

NAJBOLJŠA CELOSTNA STRATEGIJA VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Zavarovalnica Triglav ima zelo dovršeno in celostno strategijo, ki zaobjema interno in eksterne javnosti, vključno z vsemi sedmimi trgi v regiji. Vsi njihovi mediji pa med seboj smiselno prepletajo in učinkovito dopolnjujejo. Predvsem pa je ton komunikacije povsem prirejen ciljnim skupinam in vsakemu posameznemu mediju. Vsebine zajemajo širok spekter področij, kar omogoča, da se uporabniki hitreje najdejo v njih in jih redno spremljajo.

POSEBNA POHVALA: Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB
Obrazložitev: V zadnjih letih pri NLB opažamo velik preskok iz trženja produktov na uspešno izvajanje vsebinski marketing. Pri tej banki izstopa predvsem jasna segmentacija ciljnih skupin, zato je komunikacija z vsako posebej ustrezno prilagojena in zaradi tega tudi učinkovita. Za zgled vsem drugim.
 

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ


POSEBNA POHVALA:
Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si Obrazložitev: Edini izmed prijavljenih del, pri katerem so naredili korak dlje in poskrbeli za dvosmerno komunikacijo. Še posebej inovativen in koristen se članom žirije zdi preplet produktne komunikacije s koristno komunikacijo.

Zdravko Lidl, Lidl Slovenija Obrazložitev: Zdravko Lidl ima zelo dobro razdelano zgodbo. Je simpatični ambasador zdravja, dobrega počutja in kakovostnega preživljanja prostega časa. Vsebina medija je prikupna, zanimiva za branje in rabo. Celotno spletno mesto pa jasno kaže na to, da ga dela skupina z veliko strastjo do svojega dela.
 

NAJBOLJŠI VIDEO


NAGRAJENEC: Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Prevc komplet je serija odlično zasnovanih videov, ki s simpatično bratsko trojico predstavlja dober recept za zanimivo vsebino. Na preprost in iskren način jim je uspelo osvetliti vrednote bratov Prevc ter jih zelo pametno povezati s svojo blagovno znamko in ponudbo.

POSEBNA POHVALA: Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Vrhunsko zasnovan in domišljen predstavitveni video, ob katerem dobiš kurjo polt. S svojo glasbeno podlago vzbudi čustva in očara tudi avtomobilski industriji manj najklonjene gledalce. Pohvalimo lahko tudi komunikacijo, ki jasno sporoča vrhunsko kakovost, zvok, strast in moč blagovne znamke.
 

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Korporativna revija, ki je lepa, koristna in se prodaja, je odraz pametne strategije in dobrega tima. Razgibana in lahkotna vsebina z uporabnimi nasveti in recepti je branje, ki ga imajo ženske, ki iščejo vsakdanji navdih, rade. Dober način pozicioniranja podjetja in izdelkov, ki jih prodajajo, predvsem pa dober način pridobivanja novih kupcev. Revija Preprosto je preprosto dobra, čestitamo!

POSEBNA POHVALA: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Všečna poslovna revija, ki skladno s poslanstvom Slovensko-nemške gospodarske zbornice prinaša številne uporabne informacije in zanimivosti za člane in poslovneže v obeh državah, hkrati pa diskretno nagovarja nove. Zadržan dizajn, kakovostna fotografija, predvsem pa kreativen nabor vsebin revijo nedvomno uvršča med boljše v svoji vrsti in na tak način dviguje prepoznavnost ter utrjuje vlogo zbornice v družbi in med članstvom.
 

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH


NAGRAJENEC: Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Inovativna, izčiščena komunikacija, ki do potankosti razume svojo ciljno skupino. Visoka estetika objav, segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v komunikaciji sporoča, da podjetje resnično razume potrebe in interese svoje ciljne skupine. Komunikacija na Instagramu služi kot šolski primer, kako voditi pretežno ženski medij za pretežno moško občinstvo.

POSEBNA POHVALA: Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Podjetje se je s komunikacijo na Snapchatu na odličen način lotilo približevanja mlajši ciljni skupini in pridobivanja novih potrošnikov med njimi. Na vrhunski način so izkoriščene tudi funkcionalnosti medija, s katerimi predstavljajo svojo zgodbo.
 

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK


NAGRAJENEC: PS interni novičnik, Porsche Slovenija
Obrazložitev: E-novičnik jasno nagovarja ciljno publiko, je čist in pregleden. S svojo vsebino odlično dopolnjuje celotno strategijo internega komuniciranja podjetja in učinkovito izpolnjuje ključne naloge internih medijev, kot so povezovanje med zaposlenimi, krepitev razumevanja in pripadnosti zaposlenih podjetju.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ


NAGRAJENEC: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Revija je odličen primer učinkovitega izvajanja strategije vsebinskega marketinga, z jasno publiko in cilji, k čemur je usmerjen sleherni korak in aktivnost, zato ne presenečajo pozitivni odzivi nagovorjene javnosti. Posebno pohvalo si zasluži dodatna distribucija vsebine in dostopnost revije na ključnih točkah dosega ciljne skupine.
 

NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA


NAGRAJENEC: Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Odlično zasnovana kampanja, ki na kakovosten in celovit ter interaktiven način izobražuje bralce o potresih in potresnih območjih Slovenije. Svež in sodoben uredniški pristop dobro poveže vsebino in blagovno znamko.

POSEBNA POHVALA: Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR
Obrazložitev: Kampanja na prefinjen način prepleta sporočilo akcije in same prejemnike organov, tj. eno od ciljnih skupin kampanje. Ta je odlično zasnovana, a potrebuje nadaljevanje. Na žalost se tovrstne vsebine prehitro umaknejo z naslovnic. Rezultat kampanje je dokaz, da so neaktivnosti in strah praviloma vedno posledica neinformiranosti in predsodkov.
 

NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE


NAGRAJENEC: Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
Obrazložitev: Žirija je prepoznala visoko kakovost in relevantnost vsebine, njeno umeščenost in povezovanje s preostalimi povezanimi vsebinami medija, ki so na res visoki ravni. Pojasnila stroke, izkušnje zavarovancev in pregledna razlaga z dodanimi vizualnimi elementi dajejo vsebinam dodano vrednost in so odlično usklajena s komunikacijo blagovne znamke.

POSEBNA POHVALA: Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija
Obrazložitev: Znamka na kakovosten način prepleta spletno oglaševanje in promocijske članke ter kakovostno odgovarja na interes posamezne ciljne skupine. Posebna pohvala gre tudi osebnim zgodbam zadovoljnih kupcev, ki so na diskreten način umeščene v vsebine.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA


NAGRAJENEC: Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: To delo je med vsemi prijavljenimi tako zelo izstopalo, da so se člani žirije odločili v tej kategoriji podeliti le nagrado. Žirija pozdravlja drznost podjetja, da na strokoven način spregovori o vse bolj razširjeni bolezni. Posebna tematska številka Obzornika izraža skrb podjetja za zdravje zaposlenih, hkrati pa deluje preventivno in kurativno. S takšnim pristopom Zavarovalnica Triglav sporoča, da zna prisluhniti in razumeti potrebe in težave svojih zaposlenih. Dobro obravnavana strokovna vsebina in vrhunska vizualna podoba sta le še pika na i.
 

NAJBOLJŠI INFLUENCER MARKETING


NAGRAJENEC: #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija
Obrazložitev: Projekt #Minidentiteta dokazuje, da za izvrstno zapeljan vplivnostni marketing ni nujen visok finančni vložek, pač pa izbira pravih influencerjev z iskreno, avtentično vsebino. Gre za dober primer celovito, korektno in učinkovito izvedene produktne kampanje.

POSEBNA POHVALA: Huawei P10, Sidera za Huawei
Obrazložitev: Žirija pozdravlja izbor influencerjev in komunikacijskih aktivnosti, s katerimi so izpostavili glavne adute produkta. Da gre za korektno in učinkovito izpeljan projekt, dokazuje tudi dejstvo, da je delež prodaje mobilnih telefonov Huawei narasel za 70 odstotkov.
 

NAJBOLJŠA NASLOVNICA (TISKANEGA ALI DIGITALNEGA MEDIJA)


NAGRAJENEC: Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: V tej kategoriji dileme ni bilo. Člani žirije so se povsem strinjali, da je daleč najboljša naslovnica med vsemi prav ta. Kdo bi si mislil, da si lahko podjetje dovoli kaj tako kakovostnega v okviru internega komuniciranja! Članov žirije izjemno pozitiven odziv med zaposlenimi nikakor ne preseneča. Poklon!

POSEBNA POHVALA: Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Inovativna uporaba različnih pisav, čudovit barvni kontrast, izjemna kompozicija fotografije. Fotografija na naslovnici, posneta z iPhonom. Odlično opravljena naloga.
 

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Zelo lepo oblikovana revija. Člani žirije so posebej pohvalili uporabo živahne palete barv, kombinacijo klasičnih in neobičajnih pisav ter kakovostne fotografije in ilustracije. Ob listanju revije postaneš zelo lačen.

POSEBNA POHVALA: Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
Obrazložitev: Več kot očitno je, da gre za oblikovno zelo premišljeno spletno mesto. Neverjetni detajli, odlična uporaba barvne palete, da kombinacije vizualnih elementov in pisav ne omenjamo. To je primer izjemno lepo oblikovanega portala.
 

NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENECA:
Moja jezera, Manca Korelc
Obrazložitev: Strast in ljubezen do jezer sta skozi osebno pripoved na celovit in igriv način podana skozi spletno mesto. Žirija je prepoznala odličen vsebinski projekt z estetskimi fotografijami, ki ima velik potencial, da postane tržno zanimiv. Člani žirije želijo s to nagrado poudariti, da za projektom stoji le ena oseba, ki pa je vsem nam dokazala, da se lahko doseže ogromno, če najdeš svojo nišo, vanjo verjameš in jo zapelješ v pravo smer.

IN
Mitja Bokun
Obrazložitev: Žirija ni mogla zaključiti svojega dela, ne da bi izpostavila izjemnega umetniškega mojstra. Njegove ilustracije so minulo leto dopolnjevale številne korporativne medije slovenskih podjetij, kot so NAMA, Akrapovič, Lidl Slovenija, Zavarovalnica Triglav in druge. Pri ocenjevanju prijavljenih del so vedno znova bodle v oči s svojo odličnostjo, raznolikostjo in estetiko.
 

GLAVNA NAGRADA: VELIKI POMP 2017 – PROJEKT VSEBINSKEGA MARKETINGA LETA


NAGRAJENEC:
Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Podjetje Akrapovič se komuniciranja na družbenih medijih loteva analitično premišljeno, z jasno zastavljenimi cilji in opredeljenimi ciljnimi skupinami. Njihovo komuniciranje je dokaz, da se z dobro strategijo in načinom merjenja uspešnosti lahko tudi na družbenih medijih dosega in presega pričakovane učinke. V času, ko je konkurenca na družbenih medijih izredno močna, njihove objave dosegajo visoko interakcijo in sledilcem vedno znova ponujajo sveže in privlačne vsebine. Segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v samo komunikacijo na družbenih medijih na odličen način izkazuje razumevanje potreb in interesa ciljne skupine ter same znamke. Piko na i doda estetska izpopolnjenost objav, ki sledilce le še bolj privlači. Čestitamo!