2016:

MOČ VSEBINSKEGA MARKETINGA

Nagrajenci

VELIKI POMP 2016 – PROJEKT LETA

ZAVAROVALNICA TRIGLAV

Obrazložitev žirije

Odločitev, komu letos podeliti glavno nagrado, je padla le v nekaj minutah. To veliko pove, kakšen vtis je v minulem letu pustila Zavarovalnica Triglav na večino članov žirije. Beri naprej

Jasno je nekaj: Zavarovalnica Triglav želi komunicirati, znotraj podjetja in z zunanjimi javnostmi, in to na prijazen in sprejemljiv način. Gre za več kot očitno zelo strukturiran, planiran ter uredniško in poslovno odlično voden multimedijski in večkanalni projekt vsebinskega marketinga. Vzor drugim v Sloveniji. Zapri

POMP 2016 – NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE

Gizzmo.si, Val Skupina

Obrazložitev žirije

Nagrada za posebne dosežke se podeljuje inovativnemu projektu. Gre za primer, ko si organizacija upa poskusiti nekaj novega, in to zelo premišljeno. Inovativen pristop z uganko in procesom z namigi. Beri naprej

Kakovostna, predvsem pa za občinstvo relevantna vsebina, dobri in predvsem merljivi rezultati. Nagrada za posebne učinke se podeljuje projektu, ki si je kot eno prvih v Sloveniji v poslovne namene drznilo uporabiti Snapchat, in to učinkovito. Zapri

NAJBOLJŠA NASLOVNICA

Posebna pohvala: Optimum, april 2016, KD Skladi

Obrazložitev žirije

Tole je preprosto odlična naslovnica. Želva res deluje, sploh v kontrastu z rdečim ozadjem, pa tudi dodana časovnica pod želvo – briljantno in zabavno! Beri naprej

Pozdravljamo koncept živali na naslovnici vsake številke te sicer dokaj finančne revije. Zapri

POMP 2016: Preprosto, prazniki 2015, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Naslovnica Preprosto je preprosto profesionalen izdelek na ravni katerekoli vrhunske kulinarične revije po svetu. Je popolna naslovnica za ciljno skupino, ki ji je namenjena. Beri naprej

Kakovost fotografije je vrhunska in ne preseneča, da je revija uspeh za Lidl Slovenija. Naj izpostavimo odločitev uredništva izogniti se tradicionalnim božičnim barvam z uporabo manj tradicionalnih barv, a uredništvo je kljub temu uspelo ohraniti praznični duh. Profesionalen izdelek z mislijo na bralca. Zapri

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA

Posebna pohvala: Idrijska mladina v številkah v reviji TBI, Klub idrijskih študentov

Obrazložitev žirije

Dizajn tega prispevka je vse kaj drugega kot pa dolgočasen. Je dinamičen in zelo privlačen. Beri naprej

Resna vsebina je predstavljena na igriv način. Odličen primer, kako dolgočasen dokument, obsežen kar 56 strani, pretvoriti v zabavni vizualni članek. Zapri

Posebna pohvala: Simply Clever Colours, Škoda Slovenija

Obrazložitev žirije

Med vsemi prijavami v tej kategoriji daje ta revija najbolj vtis revije, vtis sodobne lifestyle revije. Gre za zelo dobro oblikovano publikacijo. Beri naprej

Vsak prispevek ima svojo lastno vizualno zgodbo, a so vseeno odlično povezani v celoto. Še posebej pozdravljamo izbor barv in njihovo uporabo, enako velja za tipografijo. Zapri

POMP 2016: Gorenje Lifestyle Magazine, št. 13, Gorenje

Obrazložitev žirije

Zelo poseben vizualni jezik, ki vključuje humor. Čist dizajn, vrhunska fotografija, še posebej pa vrhunska uporaba beline na posamezni strani. Beri naprej

Poleg tega uporaba ilustracij ne bi mogla biti boljša. Tipografija za umret'! Vizualno popolna revija. Zato si letos vsekakor zasluži nagrado za najboljši dizajn. Zapri

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA

Posebna pohvala: NLB Net, NLB

Obrazložitev žirije

NLB Net je izjemno sistematično zasnovan intranet, kjer zaposleni lahko brez težav poiščejo vsako informacijo, ki zadeva njihovo delo. Beri naprej

Pohvalen je preskok pri komunikacijskem slogu in iskanju novih vsebin, ki pritegnejo zaposlene. Naj pohvalimo dodatno funkcionalnost komentiranja in povezavo z internim družbenim omrežjem, ki zaposlene spodbuja k interakciji. Koristno je, da je omogočen dostop z mobilnih naprav. Odlično, NLB! Zapri

POMP 2016: Interno komuniciranje Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Ta projekt si zasluži veliko spoštovanje. Še posebej se klanjamo dejstvu, da Zavarovalnica Triglav porablja toliko časa, truda, pa tudi denarja, da ustrezno spozna in komunicira s svojo delovno silo. Gre za res odličen splet internih medijev. Beri naprej

Uredniška strategija je zelo dodelana, povsem jasno je, zakaj so interni mediji takšnega pomena za tako veliko organizacijo, in glede na navedene rezultate, jo tudi stalno nadgrajujejo in si prizadevajo za še večje zadovoljstvo zaposlenih. Gre za projekt vsebinskega marketinga, ki nas je med vsemi prijavljenimi v vseh kategorijah najbolj navdušil. Zapri

NAJBOLJŠI VIDEO

POMP 2016: Ameriški diplomati govorijo slovensko!, U.S. Embassy Ljubljana

Obrazložitev žirije

Video ameriškega veleposlaništva v Ljubljani je vzoren primer vsebinskega marketinga. Ne gre samo za zabaven video. Beri naprej

Gre za šolski primer, kako se lotiti vsebinskega marketinga: analiza stanja, razumevanje problema, definicija ciljev in ciljnih skupin, kreativnost s kakšno vsebino in na kakšen način lahko pri natančno definirani ciljni skupini dosežemo spremembe in tako dosežemo zastavljene cilje, na koncu pa še merjenje učinkov, ali smo te cilje dejansko dosegli. Vse to je del tega projekta. In zato si vsekakor zasluži nagrado POMP. Zapri

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

Posebna pohvala: Inspirations, Adria Mobil

Obrazložitev žirije

Digitalna revija, ki resnično živi pod svojim imenom in prinaša prav to: lepo pokrajino, visokokakovostne fotografije, odlične zgodbe, zabavne vsebine, ki niso v celoti povezane z izdelki, pametna uporaba možnosti platform ... Beri naprej

Prava paša za oči. Bomo brali v prihodnje. Zapri

POMP 2016: Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Izstopajoči projekt vsebinskega marketinga, ki uspešno nagovarja eksterne javnosti. Beri naprej

Jasna uredniška politika in namen, uporabne in koristne informacije za bralce, sodobna podoba in prilagojenost mobilnim napravam so zagotovo največje odlike tega portala. Zavarovalnica Triglav s tem projektom tudi v vsebinskem marketingu postavlja trende in gradi presežke. Upajte si še drugi! Zapri

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK

Posebna pohvala: Osebno, NLB

Obrazložitev žirije

Dobro zasnovan novičnik, pregleden, jasni KPI-ji, ki jih presega; je celo nadpovprečna za bančno panogo. Beri naprej

Žirija pozdravlja segmentacijo prejemnikov in prilagajanje vsebine. Novičnik, ki se povsem ujema s celostno strategijo vsebinskega marketinga NLB in dobro sledi filozofiji banke. Je delujoč, kontinuiran medij, z jasnim ciljem. Zapri

Posebna pohvala: The_Edition, Edition Digital

Obrazložitev žirije

Gre za vsebinsko najbolje strukturiran e-novičnik z vrhunsko vsebino na vsebinskem portalu. Beri naprej

Na daleč je opazna premišljena strategija ponujanja uporabnih informacij, ki niso ozko vezane na produkte, ki jih podjetje ponuja, pač pa dajejo besedo zunanjim strokovnjakom. Kot je dejala ena od članic žirije: »Nanj se bom takoj naročila.« Zapri

POMP 2016: PS, Porsche Slovenija

Obrazložitev žirije

Oblikovno najbolj privlačen e-novičnik, predvsem pa odlično orodje internega komuniciranja. Beri naprej

Dobro se ujema s podobo interne revije PS. Predvsem pa je odlično in smiselno strukturiran. Zapri

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Posebna pohvala: @VisitLjubljana, Turizem Ljubljana

Obrazložitev žirije

Twitter profil kot si ga zasluži najlepše mesto na svetu. Žirija še posebej pozdravlja dvosmerno komunikacijo z obiskovalci, spremljanje in deljenje objav drugih popotnikov. Beri naprej

To učinkovito spodbuja njihovo vpletenost. Gre za odlično zasnovano komuniciranje z nišno ciljno skupino in za dobro razumevanje značilnosti Twitterja. Zapri

Posebna pohvala: Facebook stran Lidl Slovenija, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Lidl Slovenija ima med vsemi trgovci v Sloveniji najbolj dodelano strategijo nastopa na Facebooku, kar se odraža tudi v številu sledilcev, ki jih je toliko dosegel v relativno kratkem času, in njihovem deljenju vsebin. Vsebine so dosledne, odgovori uporabnikom so hitri, informativni in prijazni. Beri naprej

Gre za primer odličnega komuniciranja, ki vključuje razvoj zanimivih vsebin, kot so recepti, Vitalnica in domislice, ki postavljajo nove standarde pri komuniciranju na Facebooku. Zapri

POMP 2016: Radio Battle, Val 202

Obrazložitev žirije

Radio Battle dokazuje, da lahko dobra blagovna znamka tudi brez nagradnih iger z odlično komunikacijo in vsebino poveže ljudi na Twitterju. Beri naprej

Naj pohvalimo tudi povezavo s komunikacijo na drugih kanalih. Val 202 je tako še enkrat pokazal, da je medij z največjim posluhom za sodobne medije in premišljeno povezuje svojo radijsko zgodbo s komunikacijo prek drugih kanalov. Presežek minulega leta. Zagotovo! Zapri

NAJBOLJŠI MEDIJ(I)JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

Posebna pohvala: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

Obrazložitev žirije

Nemško-slovenska gospodarska zbornica s strokovnimi vsebinami v reviji učinkovito dokazuje svoje poznavanje gospodarskih in družbenih razmer ter sodelovanja med obema državama. Beri naprej

Člani žirije verjamejo, da ciljni skupini Zbornica na ta način lahko vliva zaupanje, da jim članstvo v njej lahko zgolj koristi. Pozdravljamo odločitev o dvojezičnosti; dodatna sporočilna vrednost tega je, da je za učinkovito sodelovanje potrebno poznavanje obeh jezikov. Revija je oblikovno in vsebinsko dobro zasnovana. Članki so kakovostni. Pozdravljamo prelom, ki skrbi za to, da je branje pregledno v obeh jezikih. Zapri

Posebna pohvala:TBI, Klub idrijskih študentov

Obrazložitev žirije

TBI je vrhunsko oblikovana revija z zares kakovostnimi, poglobljenimi vsebinami, ki spodbujajo k razmisleku. Projekt je lahko za zgled marsikateri korporativni reviji. Beri naprej

TBI je primer angažiranega, urbanega medija, ki ga v slovenskem prostoru vsekakor pogrešamo. In člani žirije samo upamo, da tem mladim ustvarjalcem ne zmanjka zagona. Zapri

POMP 2016: Primavoda.si, ENKI za Vodovod-Kanalizacija

Obrazložitev žirije

Vrhunsko oblikovano spletno mesto z veliko vsebine. Beri naprej

Je zelo kompleksno spletno mesto, zato še posebej pohvala avtorjem, da so uspeli tolikšno količino informacij smiselno umestiti na portal, pri čemer je tudi iskanje informacij preprosto. Zapri

NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

Posebna pohvala: Vrednote zaposlenih v ELESU, AV Studio

Obrazložitev žirije

Gre za celovito zasnovano interno kampanjo, ki je zajela vsa ključne komunikacijske kanale in orodja v podjetju ter tako dosegla zavidljive učinke. Beri naprej

Še posebej pozdravljamo vključevanje zaposlenih z video izjavami o vrednotah. Zapri

POMP 2016: CEE Cloud Force, SAP

Obrazložitev žirije

Odlično! Res! Interna akcija SAPA je idealen primer popolnega poznavanja svojega občinstva. Beri naprej

Zato je bila tudi akcija tako zelo uspešna. Vsaka organizacija bi morala preštudirati ta primer. Zapri

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS

Posebna pohvala: Snagazin, Snaga

Obrazložitev žirije

Snaga je s to revijo resnično izstopila iz svojega območja udobja, kot v uvodniku zapiše njen direktor. Beri naprej

Revija je namreč precejšen odmik od ustaljenih komunikacijskih aktivnosti tega javnega podjetja in tudi od siceršnje percepcije, ki jo imajo ljudje o njih. Gre za pogumen korak, ki je tudi profesionalno dovršen. Pozitivno presenečenje. Zapri

POMP 2016: Preprosto, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Revija je v relativno kratkem času postala pomemben del komuniciranja Lidla Slovenija in pripomogla k drugačnemu pozicioniranju te trgovske mreže na slovenskem trgu. Beri naprej

Gre za produkcijsko izjemno dovršeno revijo. Pohvalno je, da je večina besedil in fotografij slovenskih avtorjev, s čimer Lidl Slovenija tudi na ta način sledi trendu »slovenskosti«. Sodobno oblikovanje sledi tudi menjavi letnih časov, zaradi česar prav tako izstopa, tudi Lidlovi izdelki so predstavljeni nevsiljivo. V vseh pogledih gre za odličen projekt. Tako revijo bi z veseljem prejemali na dom vsak mesec. Zapri

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

PRIJAVE LAHKO ODDATE ZA NASLEDNJIH 11 KATEGORIJ

(število prijav na organizacijo NI omejeno)

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

Žirija ocenjuje odličnost vsebinske in oblikovne zasnove digitalnega medija, njegovo inovativnost in relevantnost vsebine za uporabnike, hkrati pa tudi vsebinsko in oblikovno doslednost, kakovost besedil, fotografij, ilustracij in videoposnetkov ter ujemanje digitalnega medija s strateško usmeritvijo organizacije. Žirija bo še posebej pozorna na učinkovitost digitalnega medija, tj. ali dosega oziroma presega zastavljene komunikacijske/marketinške/poslovne cilje organizacije in ali pomeni dodano vrednost za uporabnike.

V to kategorijo lahko prijavite naslednje digitalne medije: spletno mesto, blog, digitalno revijo, aplikacijo, poglobljeni digitalni članek idr., ki so bili izdelani in objavljeni oz. so izhajali v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost videoposnetka glede na potrebe in tip ciljne skupine, inovativnost videa in relevantnost vsebine za uporabnike, ujemanje s strateško usmeritvijo organizacije ter tudi to, ali upošteva značilnosti medija nasploh. Člani žirije bodo še posebno pozorni na učinkovitost videa, tj. ali dosega oziroma presega zastavljene komunikacijske/marketinške/poslovne cilje organizacije in ali pomeni dodano vrednost za uporabnike.

V to kategorijo lahko prijavite videe oz. serije video posnetkov kakršnekoli dolžine, namenjene eksterni in/ali interni javnosti, objavljene v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

Žirija ocenjuje odličnost vsebinske in oblikovne zasnove publikacije, inovativnost publikacije in relevantnost vsebine za bralce, hkrati pa tudi vsebinsko in oblikovno doslednost, kakovost besedil, fotografij in ilustracij, usklajenost s podobo in sporočili blagovne znamke, še posebno pa učinkovitost publikacije.

V to kategorijo lahko prijavite tiskano revijo, časopis, knjigo, brošuro, katalog ipd. namenjen eksterni in/ali interni javnosti. Prijavljena tiskana korporativna publikacija je lahko izšla enkrat ali gre za publikacijo z redno frekvenco izhajanja (večkrat na leto).

Prijavite lahko le medije, ki so izšli v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

Žirija ocenjuje raven dvosmerne komunikacije na družbenih medijih, koliko so sledilci računov oziroma oboževalci poslovnih strani vključeni v pripravo vsebine, oblikovanje skupnosti sledilcev oziroma oboževalcev, inovativnost objav, relevantnost vsebine za ciljno skupino, prilagoditev priprave vsebine značilnostim posameznega družbenega medija in njeno doslednost, predvsem pa učinkovitost celostnega projekta komuniciranja organizacije na družbenih medijih.

V to kategorijo lahko prijavite račun oz. profil organizacije na enem ali več družbenih medijih, kot so Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, YouTube, Vimeo idr.

Iz prijave mora biti razvidno, da je objavljanje in interakcija na prijavljenih družbenih medijih potekala v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

Žirija ocenjuje, kako prijavljeni medij ali skupek različnih medijev učinkovito, inovativno in kreativno uporablja(jo) vsebino za komuniciranje s ciljnimi skupinami. Žirija bo pozorna na relevantnost in kakovost vsebine, vizualno podobo medija(ev) ter njegovo (njihovo) usklajenost s podobo in sporočili organizacije, še posebno pa na učinkovitost medija(ev).

V to kategorijo lahko prijavite katerikoli medij oz. komunikacijski izdelek ali skupek več teh, namenjenih eksterni in/ali interni javnosti, objavljenih v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost kampanje glede na potrebe in tip ciljne skupine, inovativnost kampanje in relevantnost vsebine za uporabnike in ujemanje s strateško usmeritvijo organizacije. Člani žirije bodo še posebej pozorni na učinkovitost kampanje in ali pomeni dodano vrednost tako za uporabnike kot tudi za celostno strategijo vsebinskega marketinga v organizaciji.

Prijavite lahko le kampanje, ki so bile izvedene v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

007: POMP 2018 – NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE

Žirija ocenjuje odličnost vsebine in kakovost nativnih oglasov glede na vrsto medija, usklajenost oglasa z gostujočim medijem, potrebe in tip ciljne skupine ter relevantnost vsebine za bralce oz. uporabnike. Člani žirije bodo še posebej pozorni na učinkovitost projekta nativnega oglaševanja.

V to kategorijo lahko prijavite skupek nativnih oglasov ali individualne nativne oglase, objavljene v kateremkoli slovenskem mediju, tiskanem, digitalnem, na radiu ali televiziji.

Prijavite lahko le projekte, ki so bili izvedeni v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

Žirija ocenjuje, kako prijavljeni medij ali skupek različnih medijev internega komuniciranja učinkovito, inovativno in kreativno uporablja(jo) vsebino za komuniciranje z zaposlenimi in/ali med njimi ter za graditev skupnosti znotraj organizacije. Žirija bo pozorna na relevantnost in kakovost vsebine, vizualno podobo medija ter njegovo usklajenost s podobo in sporočili organizacije, še posebno pa na učinkovitost medija.

V to kategorijo lahko prijavite naslednje medije, namenjene interni javnosti vaše organizacije (lahko tudi več različnih skupaj kot enoten projekt internega komuniciranja): tiskano interno revijo/časopis, digitalno interno revijo, tiskani ali digitalni interni novičnik, intranet, interni blog, aplikacijo ...

Prijavite lahko le medije, ki so izšli v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

Žirija ocenjuje celostno sodelovanje med vplivnežem (ki je lahko znana osebnost, športnik/športnica, blogar/ka ali kakšna druga prepoznavna oseba na domači sceni) in organizacijo ter komunikacijsko/poslovno smiselnost takega sodelovanja. Pri tem bodo še posebej pozorni, kako je izvajanje programa vplivalo na zastavljene poslovne/komunikacijske cilje in splošno percepcijo blagovne znamke. Ocenjevali bodo kakovost besedil in vizualnega materiala ter ujemanje influencer programa s strategijo vsebinskega marketinga ocenjevane organizacije.

V to kategorijo lahko prijavite projetke v različnih oblikah (digitalni mediji, družbeni mediji, TV-oglasi itd.).

Prijavite lahko le projekte, ki so se izvajali v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

Posebna mednarodna žirija ocenjuje odličnost oblikovne zasnove naslovnice, kakovost in kreativnost uporabljene fotografije ali ilustracije, njeno usklajenost s celotnim medijem in naravo blagovne znamke ter privlačnost za ciljno skupino. Med vsemi prijavljenimi iščemo naslovnico, ki je res nekaj posebnega.

Za to kategorijo lahko prijavite naslovnico tiskanega ali digitalnega medija korporativne publikacije (tiskane, digitalne revije, interne revije, letnega poročila, brošure, kataloga, spletnega mesta, brošure ipd.).

Prijavite lahko le naslovnice, ki so izšle v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 
 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

Posebna mednarodna žirija ocenjuje inovativnost, kreativnost in kakovost oblikovnih rešitev posameznih prijav. Pri tem bo pozorna tudi na usklajenost oblikovnih rešitev z blagovno znamko ter privlačnost in ustreznost za ciljne skupine in namen medija.

V to kategorijo lahko prijavite oblikovne zasnove, rešitve kateregakoli tiskanega ali digitalnega medija, tudi grafično podobo posameznega članka v nekem mediju, namenjenega interni in/ali eksterni javnosti.

Prijavljeno delo je izšlo v ocenjevalnem obdobju 11. 5. 2017–19. 8. 2018.

 

ŽIRIJA BO PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

Veliki POMP je nagrada za najvišjo raven inovativnosti, učinkovitosti in strateškega razmišljanja na področju vsebinskega marketinga. Glavna nagrada je podeljena enemu izmed nagrajencev POMP 2018, ki še posebej izstopa. Odločitev temelji na učinkovitosti, usklajenosti z blagovno znamko, kreativnosti, strateški viziji in izvirnosti projekta.

Prijav za to kategorijo ni mogoče oddati.

 
 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

Žirija bo podelila posebno nagrado POMP za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga, bodisi za dizajn bodisi za urednikovanje bodisi za interaktivnost itd.; nagrada se lahko podeli organizaciji ali posamezniku.

Žirija ima pravico podeliti več kot eno nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga.
Prijav za to kategorijo ni mogoče oddati. OPOMBA: Žirija ima pravico, da v posamezni kategoriji nagrade ne podeli.