2015:

SLADKA VSEBINA

Nagrajenci

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA

Posebna pohvala: TBI, Klub idrijskih študentov

Obrazložitev žirije

Žirija meni, da je revija TBI primer odlične prakse, kakšne naj bi bile urbane, mestne revije. Spodbudno je, da to profesionalcem in političnim veljakom lahko pokažejo mladi, zaradi česar smo lahko optimistični glede prihodnosti kakovostnega lokalnega tiska. Beri naprej

Sicer so se člani žirije o reviji veliko veliko pogovarjali, kar pomeni, da se v marsičem niso strinjali. A dejstvo je, da gre za projekt, o katerem se očitno splača veliko pogovarjati in izmenjevati mnenja.

Nekateri so menili, da gre za inovativno revijo v slovenskem prostoru, ki ohranja ostrino, hkrati pa tudi vedrino. Pohvalno je, da je Klub idrijskih študentov nadgradil revijo z drugimi »orodji« - npr. okroglimi mizami oz. forumi.

Tipografija je izjemna (igranje z naslovi, kar jih dela bolj zapomnljive). Predvsem je bila žirija navdušena nad fotografijami in naslovnico (obžalovali so, da naslovnice niso prijavili v tekmovanje). Zapri

POMP 2015: Preprosto, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Preprosto je izjemno inovativna poteza na slovenskih tleh, kjer so revije vse prevečkrat le slabi prevodi ali kopije tujih revij. Posebej zato je žirija pohvalila vključevanje širokega nabora domačih avtorjev, po drugi strani pa tudi uspeh z vključitvijo bralcev/kupcev, ki so izkazali izjemno navdušenje in generirali številne odzive. Beri naprej

Projekt, ki je bil v osnovi mišljen kot korporativna revija, je postal odličen prodajni izdelek, kar je želja vsakega izdajatelja revije. Žirija je pohvalila učinkovito izbiro medija za dvigovanje ugleda njihove blagovne znamke.

Nekateri izmed članov žirije, so izrazili tudi idejo o spletni, interaktivni obliki, z »user generated« recepti in zgodbami. Zapri

NAJBOLJŠI MEDIJ INTERNEGA KOMUNICIRANJA

POMP 2015: Freshteller, Pristop

Obrazložitev žirije

Z relevantno vsebino ter usklajenostjo s podobo in sporočili blagovne znamke je Pristop ustvaril odličen medij. Beri naprej

Fantastično je, da agencija, ki je v osnovi usmerjena k naročnikom, poskrbi tudi zase in svoje zaposlene ter se jih trudi povezati. Zaposlene na vseh ravneh vključuje v skupno zgodbo Freshtellerja, s čimer odlično služijo grajenju odnosov, ne le informiranju.

Žirija je pohvalila širino kanalov oziroma orodij, ki so jih združili v intranet, kot tudi prilagojenost različnim medijem (tudi mobilnim napravam). Posebej je zanimivo, da intranet prikazujejo tudi na zaslonu v avli podjetja.

Žirija je kot možnost izboljšave predlagala dodaten doprinos k izmenjavi znanja, kot je anonimizirana evalvacija aktualnih projektov, shranjenih v knjižnici vaših del, On-Air. Zapri

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

POMP 2015: Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Portal Vse bo v redu odlikuje odličen pristop k vsebini in ga tako uvršča med vsebinsko najbogatejše korporativne spletne portale v Sloveniji. Struktura portala bralca spodbuja, da se zakoplje v iskanje in branje vedno novih, zanimivih vsebin. Če bralce zavarovalniške teme lahko hitro »prestrašijo«, je ton komunikacije Zavarovalnice Triglav ves čas pozitiven in nevsiljiv. Beri naprej

Portal spretno vključuje raznolike žanre, ki jih omogoča splet (poleg člankov tudi videi, infografike). Spodbudno je tudi dejstvo, da veliko pozornosti namenijo distribuciji vsebin oziroma podpori obiskanosti portala z drugimi kanali, kot so družbena omrežja.

Pohvale vredno je, da ima portal lastno identiteto, čeprav je prepoznavna usklajenost s podobo in sporočili blagovne znamke. Zapri

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

POMP 2015: Lidl Slovenija Facebook stran, Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Vidna je dobra strategija in načrt komuniciranja, kar je na družbenih omrežjih danes zelo pomembno. Vsebina je relevantna, komunikacija usklajena s podobo in sporočili blagovne znamke, odlično je dosežena tudi učinkovitost. Beri naprej

Pri komuniciranju tako »online« kot »offline« je blagovna znamka Lidl zelo inovativna v podpori družbeno odgovornim projektom, kar vas kakovostno loči od drugih Facebook strani podjetij.

Na Facebook strani Lidl Slovenija prav tako žirija opaža odlično komunikacijo s strankami. Pohvalno je, da svojo Facebook stran uporabljajo kot svoj podporni center za stranke, kar je vsekakor trend v tujini. Zapri

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK

POMP 2015: Mesečne novice Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Tisto, kar je ločilo od projekta v tej kategoriji, ki je prejel posebno pohvalo, je, da je novičnik Zavarovalnice Triglav oblikovno sodobnejši in barvitejši. Moramo sicer omeniti, da v tem mnenju nismo bili soglasni, saj nekateri člani žirije menijo, da je novičnik mogoče preveč barvit. Beri naprej

Vsebina – žirija tu skoraj nima pripomb, saj je prepoznavno, usklajeno z zakonitostmi medija. Menijo pa, da je prihodnost tega medija v podrobni segmentaciji.

Žirijo veseli, da razumejo vlogo e-novičnikov v okviru distribucije vsebine, ki jo lahko konzumirajo drugod oz. na vaših medijih. Zapri

NAJBOLJŠI VIDEO

Posebna pohvala: PREMIK, MIK

Obrazložitev žirije

Žirija čestita MIK-u za video, ki je bil sicer posnet ob 25. obletnici njihovega podjetja, vendar bi se vsebina prav lahko nadaljevala v celovečerni film. Celoten koncept videa je svež, ideja je inovativna in še ne videna v slovenskem prostoru. Beri naprej

Video dobro deluje na čustva, kot prava holivudska zgodba o pogumu, družini in predanosti. Gledalec tako začuti, koliko predanosti je bilo potrebne za uspeh podjetja. Video se tako sklada s podobo in sporočili blagovne znamke, uspešen lastnik podjetja pa se izkaže kot njegova ikona.

Za namen videa in njegovo sporočilnost pa je za odtenek predolg: v video je MIK želel vključiti preveč tem, sporočilnost bi bila večja, če bi se osredotočili na manj tem. Prav tako v prihodnje žiranti svetujejo dvig kakovosti besedil na višjo raven in pozornost tudi na način igre, saj v zadnjih prizorih filma igranje direktorja pred timom v sejni sobi vzbuja občutek patetičnosti.

Žal, žirija je pogrešala podatke o učinkovitosti. Zapri

Posebna pohvala: VEČ KOT ŠTEVILKE, KD Group

Obrazložitev žirije

S filmom Več kot številke so ustvarili epski film o Skupini KD, njenem delovanju, reorganizacijah in prestrukturiranju. Naslov dobro opiše bistvo filma ter njegovo ključno idejo, da poudari ljudi in vrednote Skupine KD za suhoparnimi številkami, ko direktorji z iskrenimi izpovedmi skoraj brez dlake na jeziku spregovorijo o vzponih in padcih družbe. Beri naprej

Mnenje nekaterih izmed članov žirije, pa je, da bi film lahko bil krajši, bolj udaren, z vključenimi manj sogovorniki.

Žal so premalo zgovorne tudi številke o učinkovitosti filma. Razvidno je, da je bil dokumentarni film dobro sprejet med interno javnostjo, zagotovo pa bi se s primerno distribucijo lahko dvignilo tudi število ogledov eksterne javnosti. Zapri

POMP 2015: Škoda Rapid Spaceback za 1%, Porsche Slovenija

Obrazložitev žirije

Video je inovativen ter usklajen s podobo in sporočili blagovne znamke, še posebej pa so žiranti pohvalili relevantnost vsebine in kakovost besedil. Beri naprej

Video kompleksno vsebino predstavi na izjemno razumljiv način, tako vizualno kot glasovno. Izstopa tudi dober grafični prikaz finančne razlage.

Gre za zelo inovativen pristop, aplikativen tudi v prihodnje z drugimi vsebinami, zato bi žiranti radi spodbudili, da podobne projekte nadaljujejo.

V kolikor sredstva dopuščajo, bi morda v prihodnje lahko razmislili le o kombinaciji več animacij s pravim videom.

Žal, žirija je pogrešala podrobnejše podatke o učinkovitosti videa. Zapri

NAJBOLJŠA NASLOVNICA

Osebno št. 9/2015, NLB

Obrazložitev žirije

Čestitke za nagrado za najboljšo naslovnico tiskane korporativne publikacije leta v Sloveniji. V tej kategoriji niso imeli konkurence, zato se tudi žirija ni odločila podeliti posebne pohvale, ampak le nagrado. Beri naprej

Naslovnico odlikuje odlično premišljena ilustracija (naslovnice bančnih publikacij so po navadi dolgočasne, ta pa je jasna, čista, igriva ...) ter njena barvna usklajenost s stalnimi elementi naslovnice ter z znakom oziroma celostno grafično podobo družbe.

Še posebej žirija pozdravlja koncept dveh naslovnic za dve različni ciljni skupini: menijo, da gre za odlično uporabo tiskanega medija.

Svetujejo, da glava naslovnice (logotip) ni tako ostro ločen od ilustracije – tudi logotip lahko s kakim elementom »okrasijo« in ga tako organsko povežejo z ilustracijo – in da si dovolijo več svobode z umeščanjem naslova v ilustracijo. Zapri

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA

POMP 2015: Več kot napotki za ravnanje z odpadki, Snaga

Obrazložitev žirije

Žirija meni, da publikacija oblikovno z vsako stranjo uspešno komunicira pozitiven odnos podjetja do okolja in uporabnikov vaših storitev. Že na prvi pogled je jasno, da je bilo v izdelek vloženega veliko truda, kar bralci prepoznajo in cenijo. Publikacija je živahna in zanimiva, dramaturško pa skrbi, da množica informacij bralca ne zasiči. Tovrstnih projektov je v našem okolju res malo ... Beri naprej

Mestoma se sicer zdi, da vendarle poskuša sporočiti preveč in preveč zgoščeno. Ponekod zato vizualno “razpada” – ravni hierarhije informacij je toliko, da ni več jasno, kaj je pomembnejše od drugega, trpi pa tudi urejenost strani.

Kljub tem pomislekom, ki so v naslednji verziji zlahka rešljivi, si projekt zasluži nagrado. Zapri

Posebna pohvala: Zanesljiva naložba, Studio Kernel

Obrazložitev žirije

Menimo, da je idejno in fotografsko projekt dobro izpeljan. Prav tako med prijavljenimi, skupaj z nagrajenim delom, posebej izstopa, da se strinjamo, da si vaše delo zasluži posebno pohvalo. Beri naprej

Bi pa za naslednjič predlagali, da veliko več pozornosti namenite tipografski izvedbi samega poročila, saj sta osnova poročila vendarle tekst in podatki, ki se berejo. Zapri