Deli:

     

Vsebino lahko najdete na vsakem koraku

Alenka Bešter je vodja upravljanja digitalnega nastopa v Zavarovalnici Triglav, ki je na lanskem tekmovanju za nagrade POMP osvojila nagradi za najboljši digitalni medij in najboljši e-novičnik, leto pred tem pa Veliki POMP za projekt vsebinskega marketinga leta. Zaupala nam je, kako poteka delo in ustvarjanje vsebin na področju zavarovalništva.

Zavarovalnica Triglav je prva zavarovalnica v Sloveniji s samostojnim spletnim medijem Vse bo v redu. Zakaj ste se odločili za njegovo vzpostavitev?

Razmišljali smo o načinu, kako ljudem predstaviti področje zavarovalništva in kako se soočiti z nezadovoljstvom zavarovancev, ki pogosto izhaja iz premajhnega nerazumevanja zavarovanj. Našo vlogo smo našli v svetovanju, sprva v okviru rubrike »Svetujemo« na naši produktni spletni strani triglav.si, lani aprila pa tudi v okviru portala Vse bo v redu. Rubriko »Svetujemo« smo upravljali leto in pol. Nastalo je veliko vsebin, a kmalu smo ugotovili, da stran kot taka ne omogoča vsega, kar bi si želeli – na primer preglednega arhiva ali pa brskanja po strani. Vsebine smo želeli resnično izpostaviti in jih pripeljati do ljudi. Takrat smo se odločili za vzpostavitev samostojnega portala Vse bo v redu.

Ste se v času vzpostavitve portala soočili s kakšnim posebnim izzivom?

Glavni izziv se je pojavil že v času, ko smo pripravljali vsebine za spletno stran triglav.si. Postavljali smo si vprašanje, kako iz precej okornega zavarovalniškega jezika ustvariti vsebine, ki bodo bralcu jasne in hkrati tudi zanimive za branje. V hiši imamo veliko izjemnih strokovnjakov s področja zavarovalništva, ki pa se jim pogosto zatakne, ko je njihovo znanje treba zapisati na enostaven, preprost in jasen način. Takrat iščemo kompromise med tem, kar strokovnjaki trdijo, da mora biti zapisano, in tem, kako to zapisati, da bo jasno prav vsakemu našemu bralcu. To je vsekakor izziv, s katerim se srečamo vsakič, ko pripravljamo nove vsebine.

Področje zavarovalništva poskušate torej skozi portal približati ljudem. Kako to počnete?

Predvsem skozi konkretne zgodbe, v katerih se lahko znajde vsak izmed nas. Odpiramo teme, ki niso strogo povezane z zavarovanji, vseeno pa odgovarjajo na vprašanja s področja varnosti in preventive. Na primer, kako se varno odpraviti v gore, kako pomagati v primeru gorskega reševanja ali pa kako ravnati v primeru prometne nesreče v tujini. Tematike predstavljamo na različne načine – od člankov, poglobljenih zgodb in intervjujev do infografik, video vsebin in spletnih testov. Vsebin je res zelo veliko, prav tako pa so tudi zelo raznolike.

Od kod ideje za vse te raznolike vsebine?

Mislim, da lahko vsebine, če le hodiš po svetu s široko odprtimi očmi in ušesi, najdeš na vsakem koraku. Pa naj gre za aktualne teme, na primer zavarovanje dronov, ki smo ga obravnavali pred kratkim, ali pa za časovno opredeljene vsebine, na primer vožnja v snegu. Ideje črpamo tudi na družbenih omrežjih in na forumih, pomemben vir pa so tudi druge službe znotraj naše zavarovalnice. Zlasti tiste, ki imajo stik s kupci. Štirikrat letno se sestanemo na širšem uredniškem odboru, ki ga sestavljajo predstavniki vseh pomembnih področij v zavarovalnici. Ti nam na odboru zaupajo, kaj se jim na njihovem področju zdi zanimivo in kaj bi bilo dobro izpostaviti. Vsebin je res veliko. Toliko, da imamo v tem trenutku bolj ali manj pokrit že celoten uredniški koledar za letošnje leto, polnimo pa že prihodnjega.

Omenili ste širši uredniški odbor, ki ga sestavljajo predstavniki različnih služb znotraj zavarovalnice. Kdo pa sestavlja ožjo uredniško ekipo?

Ožje uredništvo sestavlja tekstopiska, ki pripravlja večino naših vsebin, dve sodelavki, ki se v večji meri ukvarjata z njihovo distribucijo, in jaz, ki opravljam delo glavne urednice.

Kako pa poteka vaše delo?

Širši odbor je namenjen določitvi okvirnih tematik, pri ožjem odboru pa gre predvsem za sprotno delo, ki ni strogo formalizirano. Uredniški koledar imamo nenehno pred sabo in ideje letijo z vseh koncev in krajev. Te ideje tudi sproti predebatiramo. Enkrat mesečno sestankujemo tudi z našo zunanjo agencijo, kjer strukturirano pregledamo vse načrtovane vsebine. Pogovorimo se, kaj bomo obravnavali in na kakšen način. Bo to članek, infografika ali morda video vsebina? Kdo bo pri nastajanju vsebine sodeloval? Bomo potrebovali zunanje pisce? Ko odgovorimo na vsa vprašanja, se lotimo priprave vsebin. Strokovne vsebine s področja zavarovalništva pripravljamo sami, k ostalim pa povabimo zunanje pisce. Ko je vsebina pripravljena, pogledamo, ali je predstavljena primerno, ali je izbran primeren naslov, ali so vključene ustrezne ključne besede ... Hkrati pa seveda že razmišljamo tudi o distribuciji v e-novičnikih in na družbenih omrežjih, po objavi pa seveda tudi o analizi učinkov.

Kako pa portal Vse bo v redu vključujete v celostno komuniciranje zavarovalnice?

Po eni strani, ko načrtujemo vsebine za portal, vedno izhajamo tudi iz prodajnih kampanj, ki potekajo v naši zavarovalnici. Z vsebinami namreč poskušamo čim jasneje izpostaviti tudi aktualne produkte, tako da bralcem predstavimo konkretne primere iz vsakdanjega življenja, v katerih jim lahko tak produkt pride prav.

Po drugi strani pa pri pripravi vsebin za portal vedno razmišljamo tudi širše – kako z neko vsebino doseči tudi širšo javnost, na primer skozi medije. Ko prepoznamo, da bi lahko bila neka vsebina zanimiva, se povežemo s službo za odnose  javnostmi in pripravimo vsebine tudi za njihove potrebe. Ko smo letos pripravljali članek o dronih, smo hkrati pripravili tudi sporočilo za medije in vsebino za našo interno javnost, ki je prav tako zelo pomemben del naše komunikacije.

Vaša prizadevanja in delo je bilo lansko leto prepoznano tudi na tekmovanju za nagrade POMP. Zakaj se udeležujete tovrstnih tekmovanj?

Ker želimo zmagati (smeh). Pravzaprav smo ponosni na to, kar počnemo.

Ko se lotevamo večjih projektov se nam velikokrat zazdi, da se nikamor ne premaknemo oziroma da se stvari odvijajo zelo počasi. Včasih izgubimo občutek, kaj in koliko smo naredili. Prijave na tekmovanja so zato priložnost, da naredimo nekakšno inventuro in dobimo bolj jasen vtis o tem, kaj smo pravzaprav naredili. In pogosto ugotovimo, da smo pravzaprav naredili veliko. Prav tako ti tovrstna tekmovanja omogočajo primerjavo z drugimi in pa, kar je zelo pomembno, povratno informacijo o tem, kaj si naredil dobro in kaj bi lahko v prihodnje še izboljšal. Vsekakor pa je prejeta nagrada na koncu dodatna potrditev, da delaš dobro.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Detox Mg, Agencija 101 za Droga Kolinska

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Preprosto, Lidl Slovenija

 

ŽIRIJA JE PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija