Deli:

     

Vsebino lahko najdete na vsakem koraku

Alenka Bešter je vodja upravljanja digitalnega nastopa v Zavarovalnici Triglav, ki je na lanskem tekmovanju za nagrade POMP osvojila nagradi za najboljši digitalni medij in najboljši e-novičnik, leto pred tem pa Veliki POMP za projekt vsebinskega marketinga leta. Zaupala nam je, kako poteka delo in ustvarjanje vsebin na področju zavarovalništva.

Zavarovalnica Triglav je prva zavarovalnica v Sloveniji s samostojnim spletnim medijem Vse bo v redu. Zakaj ste se odločili za njegovo vzpostavitev?

Razmišljali smo o načinu, kako ljudem predstaviti področje zavarovalništva in kako se soočiti z nezadovoljstvom zavarovancev, ki pogosto izhaja iz premajhnega nerazumevanja zavarovanj. Našo vlogo smo našli v svetovanju, sprva v okviru rubrike »Svetujemo« na naši produktni spletni strani triglav.si, lani aprila pa tudi v okviru portala Vse bo v redu. Rubriko »Svetujemo« smo upravljali leto in pol. Nastalo je veliko vsebin, a kmalu smo ugotovili, da stran kot taka ne omogoča vsega, kar bi si želeli – na primer preglednega arhiva ali pa brskanja po strani. Vsebine smo želeli resnično izpostaviti in jih pripeljati do ljudi. Takrat smo se odločili za vzpostavitev samostojnega portala Vse bo v redu.

Ste se v času vzpostavitve portala soočili s kakšnim posebnim izzivom?

Glavni izziv se je pojavil že v času, ko smo pripravljali vsebine za spletno stran triglav.si. Postavljali smo si vprašanje, kako iz precej okornega zavarovalniškega jezika ustvariti vsebine, ki bodo bralcu jasne in hkrati tudi zanimive za branje. V hiši imamo veliko izjemnih strokovnjakov s področja zavarovalništva, ki pa se jim pogosto zatakne, ko je njihovo znanje treba zapisati na enostaven, preprost in jasen način. Takrat iščemo kompromise med tem, kar strokovnjaki trdijo, da mora biti zapisano, in tem, kako to zapisati, da bo jasno prav vsakemu našemu bralcu. To je vsekakor izziv, s katerim se srečamo vsakič, ko pripravljamo nove vsebine.

Področje zavarovalništva poskušate torej skozi portal približati ljudem. Kako to počnete?

Predvsem skozi konkretne zgodbe, v katerih se lahko znajde vsak izmed nas. Odpiramo teme, ki niso strogo povezane z zavarovanji, vseeno pa odgovarjajo na vprašanja s področja varnosti in preventive. Na primer, kako se varno odpraviti v gore, kako pomagati v primeru gorskega reševanja ali pa kako ravnati v primeru prometne nesreče v tujini. Tematike predstavljamo na različne načine – od člankov, poglobljenih zgodb in intervjujev do infografik, video vsebin in spletnih testov. Vsebin je res zelo veliko, prav tako pa so tudi zelo raznolike.

Od kod ideje za vse te raznolike vsebine?

Mislim, da lahko vsebine, če le hodiš po svetu s široko odprtimi očmi in ušesi, najdeš na vsakem koraku. Pa naj gre za aktualne teme, na primer zavarovanje dronov, ki smo ga obravnavali pred kratkim, ali pa za časovno opredeljene vsebine, na primer vožnja v snegu. Ideje črpamo tudi na družbenih omrežjih in na forumih, pomemben vir pa so tudi druge službe znotraj naše zavarovalnice. Zlasti tiste, ki imajo stik s kupci. Štirikrat letno se sestanemo na širšem uredniškem odboru, ki ga sestavljajo predstavniki vseh pomembnih področij v zavarovalnici. Ti nam na odboru zaupajo, kaj se jim na njihovem področju zdi zanimivo in kaj bi bilo dobro izpostaviti. Vsebin je res veliko. Toliko, da imamo v tem trenutku bolj ali manj pokrit že celoten uredniški koledar za letošnje leto, polnimo pa že prihodnjega.

Omenili ste širši uredniški odbor, ki ga sestavljajo predstavniki različnih služb znotraj zavarovalnice. Kdo pa sestavlja ožjo uredniško ekipo?

Ožje uredništvo sestavlja tekstopiska, ki pripravlja večino naših vsebin, dve sodelavki, ki se v večji meri ukvarjata z njihovo distribucijo, in jaz, ki opravljam delo glavne urednice.

Kako pa poteka vaše delo?

Širši odbor je namenjen določitvi okvirnih tematik, pri ožjem odboru pa gre predvsem za sprotno delo, ki ni strogo formalizirano. Uredniški koledar imamo nenehno pred sabo in ideje letijo z vseh koncev in krajev. Te ideje tudi sproti predebatiramo. Enkrat mesečno sestankujemo tudi z našo zunanjo agencijo, kjer strukturirano pregledamo vse načrtovane vsebine. Pogovorimo se, kaj bomo obravnavali in na kakšen način. Bo to članek, infografika ali morda video vsebina? Kdo bo pri nastajanju vsebine sodeloval? Bomo potrebovali zunanje pisce? Ko odgovorimo na vsa vprašanja, se lotimo priprave vsebin. Strokovne vsebine s področja zavarovalništva pripravljamo sami, k ostalim pa povabimo zunanje pisce. Ko je vsebina pripravljena, pogledamo, ali je predstavljena primerno, ali je izbran primeren naslov, ali so vključene ustrezne ključne besede ... Hkrati pa seveda že razmišljamo tudi o distribuciji v e-novičnikih in na družbenih omrežjih, po objavi pa seveda tudi o analizi učinkov.

Kako pa portal Vse bo v redu vključujete v celostno komuniciranje zavarovalnice?

Po eni strani, ko načrtujemo vsebine za portal, vedno izhajamo tudi iz prodajnih kampanj, ki potekajo v naši zavarovalnici. Z vsebinami namreč poskušamo čim jasneje izpostaviti tudi aktualne produkte, tako da bralcem predstavimo konkretne primere iz vsakdanjega življenja, v katerih jim lahko tak produkt pride prav.

Po drugi strani pa pri pripravi vsebin za portal vedno razmišljamo tudi širše – kako z neko vsebino doseči tudi širšo javnost, na primer skozi medije. Ko prepoznamo, da bi lahko bila neka vsebina zanimiva, se povežemo s službo za odnose  javnostmi in pripravimo vsebine tudi za njihove potrebe. Ko smo letos pripravljali članek o dronih, smo hkrati pripravili tudi sporočilo za medije in vsebino za našo interno javnost, ki je prav tako zelo pomemben del naše komunikacije.

Vaša prizadevanja in delo je bilo lansko leto prepoznano tudi na tekmovanju za nagrade POMP. Zakaj se udeležujete tovrstnih tekmovanj?

Ker želimo zmagati (smeh). Pravzaprav smo ponosni na to, kar počnemo.

Ko se lotevamo večjih projektov se nam velikokrat zazdi, da se nikamor ne premaknemo oziroma da se stvari odvijajo zelo počasi. Včasih izgubimo občutek, kaj in koliko smo naredili. Prijave na tekmovanja so zato priložnost, da naredimo nekakšno inventuro in dobimo bolj jasen vtis o tem, kaj smo pravzaprav naredili. In pogosto ugotovimo, da smo pravzaprav naredili veliko. Prav tako ti tovrstna tekmovanja omogočajo primerjavo z drugimi in pa, kar je zelo pomembno, povratno informacijo o tem, kaj si naredil dobro in kaj bi lahko v prihodnje še izboljšal. Vsekakor pa je prejeta nagrada na koncu dodatna potrditev, da delaš dobro.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 8. POMP Foruma, 28. septembra 2017, bodo že petič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Člani žirije so v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI NAGRAD POMP 2017

 

NAJBOLJŠA CELOSTNA STRATEGIJA VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Zavarovalnica Triglav ima zelo dovršeno in celostno strategijo, ki zaobjema interno in eksterne javnosti, vključno z vsemi sedmimi trgi v regiji. Vsi njihovi mediji pa med seboj smiselno prepletajo in učinkovito dopolnjujejo. Predvsem pa je ton komunikacije povsem prirejen ciljnim skupinam in vsakemu posameznemu mediju. Vsebine zajemajo širok spekter področij, kar omogoča, da se uporabniki hitreje najdejo v njih in jih redno spremljajo.

POSEBNA POHVALA: Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB
Obrazložitev: V zadnjih letih pri NLB opažamo velik preskok iz trženja produktov na uspešno izvajanje vsebinski marketing. Pri tej banki izstopa predvsem jasna segmentacija ciljnih skupin, zato je komunikacija z vsako posebej ustrezno prilagojena in zaradi tega tudi učinkovita. Za zgled vsem drugim.
 

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ


POSEBNA POHVALA:
Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si Obrazložitev: Edini izmed prijavljenih del, pri katerem so naredili korak dlje in poskrbeli za dvosmerno komunikacijo. Še posebej inovativen in koristen se članom žirije zdi preplet produktne komunikacije s koristno komunikacijo.

Zdravko Lidl, Lidl Slovenija Obrazložitev: Zdravko Lidl ima zelo dobro razdelano zgodbo. Je simpatični ambasador zdravja, dobrega počutja in kakovostnega preživljanja prostega časa. Vsebina medija je prikupna, zanimiva za branje in rabo. Celotno spletno mesto pa jasno kaže na to, da ga dela skupina z veliko strastjo do svojega dela.
 

NAJBOLJŠI VIDEO


NAGRAJENEC: Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Prevc komplet je serija odlično zasnovanih videov, ki s simpatično bratsko trojico predstavlja dober recept za zanimivo vsebino. Na preprost in iskren način jim je uspelo osvetliti vrednote bratov Prevc ter jih zelo pametno povezati s svojo blagovno znamko in ponudbo.

POSEBNA POHVALA: Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Vrhunsko zasnovan in domišljen predstavitveni video, ob katerem dobiš kurjo polt. S svojo glasbeno podlago vzbudi čustva in očara tudi avtomobilski industriji manj najklonjene gledalce. Pohvalimo lahko tudi komunikacijo, ki jasno sporoča vrhunsko kakovost, zvok, strast in moč blagovne znamke.
 

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Korporativna revija, ki je lepa, koristna in se prodaja, je odraz pametne strategije in dobrega tima. Razgibana in lahkotna vsebina z uporabnimi nasveti in recepti je branje, ki ga imajo ženske, ki iščejo vsakdanji navdih, rade. Dober način pozicioniranja podjetja in izdelkov, ki jih prodajajo, predvsem pa dober način pridobivanja novih kupcev. Revija Preprosto je preprosto dobra, čestitamo!

POSEBNA POHVALA: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Všečna poslovna revija, ki skladno s poslanstvom Slovensko-nemške gospodarske zbornice prinaša številne uporabne informacije in zanimivosti za člane in poslovneže v obeh državah, hkrati pa diskretno nagovarja nove. Zadržan dizajn, kakovostna fotografija, predvsem pa kreativen nabor vsebin revijo nedvomno uvršča med boljše v svoji vrsti in na tak način dviguje prepoznavnost ter utrjuje vlogo zbornice v družbi in med članstvom.
 

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH


NAGRAJENEC: Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Inovativna, izčiščena komunikacija, ki do potankosti razume svojo ciljno skupino. Visoka estetika objav, segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v komunikaciji sporoča, da podjetje resnično razume potrebe in interese svoje ciljne skupine. Komunikacija na Instagramu služi kot šolski primer, kako voditi pretežno ženski medij za pretežno moško občinstvo.

POSEBNA POHVALA: Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Podjetje se je s komunikacijo na Snapchatu na odličen način lotilo približevanja mlajši ciljni skupini in pridobivanja novih potrošnikov med njimi. Na vrhunski način so izkoriščene tudi funkcionalnosti medija, s katerimi predstavljajo svojo zgodbo.
 

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK


NAGRAJENEC: PS interni novičnik, Porsche Slovenija
Obrazložitev: E-novičnik jasno nagovarja ciljno publiko, je čist in pregleden. S svojo vsebino odlično dopolnjuje celotno strategijo internega komuniciranja podjetja in učinkovito izpolnjuje ključne naloge internih medijev, kot so povezovanje med zaposlenimi, krepitev razumevanja in pripadnosti zaposlenih podjetju.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ


NAGRAJENEC: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Revija je odličen primer učinkovitega izvajanja strategije vsebinskega marketinga, z jasno publiko in cilji, k čemur je usmerjen sleherni korak in aktivnost, zato ne presenečajo pozitivni odzivi nagovorjene javnosti. Posebno pohvalo si zasluži dodatna distribucija vsebine in dostopnost revije na ključnih točkah dosega ciljne skupine.
 

NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA


NAGRAJENEC: Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Odlično zasnovana kampanja, ki na kakovosten in celovit ter interaktiven način izobražuje bralce o potresih in potresnih območjih Slovenije. Svež in sodoben uredniški pristop dobro poveže vsebino in blagovno znamko.

POSEBNA POHVALA: Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR
Obrazložitev: Kampanja na prefinjen način prepleta sporočilo akcije in same prejemnike organov, tj. eno od ciljnih skupin kampanje. Ta je odlično zasnovana, a potrebuje nadaljevanje. Na žalost se tovrstne vsebine prehitro umaknejo z naslovnic. Rezultat kampanje je dokaz, da so neaktivnosti in strah praviloma vedno posledica neinformiranosti in predsodkov.
 

NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE


NAGRAJENEC: Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
Obrazložitev: Žirija je prepoznala visoko kakovost in relevantnost vsebine, njeno umeščenost in povezovanje s preostalimi povezanimi vsebinami medija, ki so na res visoki ravni. Pojasnila stroke, izkušnje zavarovancev in pregledna razlaga z dodanimi vizualnimi elementi dajejo vsebinam dodano vrednost in so odlično usklajena s komunikacijo blagovne znamke.

POSEBNA POHVALA: Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija
Obrazložitev: Znamka na kakovosten način prepleta spletno oglaševanje in promocijske članke ter kakovostno odgovarja na interes posamezne ciljne skupine. Posebna pohvala gre tudi osebnim zgodbam zadovoljnih kupcev, ki so na diskreten način umeščene v vsebine.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA


NAGRAJENEC: Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: To delo je med vsemi prijavljenimi tako zelo izstopalo, da so se člani žirije odločili v tej kategoriji podeliti le nagrado. Žirija pozdravlja drznost podjetja, da na strokoven način spregovori o vse bolj razširjeni bolezni. Posebna tematska številka Obzornika izraža skrb podjetja za zdravje zaposlenih, hkrati pa deluje preventivno in kurativno. S takšnim pristopom Zavarovalnica Triglav sporoča, da zna prisluhniti in razumeti potrebe in težave svojih zaposlenih. Dobro obravnavana strokovna vsebina in vrhunska vizualna podoba sta le še pika na i.
 

NAJBOLJŠI INFLUENCER MARKETING


NAGRAJENEC: #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija
Obrazložitev: Projekt #Minidentiteta dokazuje, da za izvrstno zapeljan vplivnostni marketing ni nujen visok finančni vložek, pač pa izbira pravih influencerjev z iskreno, avtentično vsebino. Gre za dober primer celovito, korektno in učinkovito izvedene produktne kampanje.

POSEBNA POHVALA: Huawei P10, Sidera za Huawei
Obrazložitev: Žirija pozdravlja izbor influencerjev in komunikacijskih aktivnosti, s katerimi so izpostavili glavne adute produkta. Da gre za korektno in učinkovito izpeljan projekt, dokazuje tudi dejstvo, da je delež prodaje mobilnih telefonov Huawei narasel za 70 odstotkov.
 

NAJBOLJŠA NASLOVNICA (TISKANEGA ALI DIGITALNEGA MEDIJA)


NAGRAJENEC: Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: V tej kategoriji dileme ni bilo. Člani žirije so se povsem strinjali, da je daleč najboljša naslovnica med vsemi prav ta. Kdo bi si mislil, da si lahko podjetje dovoli kaj tako kakovostnega v okviru internega komuniciranja! Članov žirije izjemno pozitiven odziv med zaposlenimi nikakor ne preseneča. Poklon!

POSEBNA POHVALA: Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Inovativna uporaba različnih pisav, čudovit barvni kontrast, izjemna kompozicija fotografije. Fotografija na naslovnici, posneta z iPhonom. Odlično opravljena naloga.
 

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Zelo lepo oblikovana revija. Člani žirije so posebej pohvalili uporabo živahne palete barv, kombinacijo klasičnih in neobičajnih pisav ter kakovostne fotografije in ilustracije. Ob listanju revije postaneš zelo lačen.

POSEBNA POHVALA: Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
Obrazložitev: Več kot očitno je, da gre za oblikovno zelo premišljeno spletno mesto. Neverjetni detajli, odlična uporaba barvne palete, da kombinacije vizualnih elementov in pisav ne omenjamo. To je primer izjemno lepo oblikovanega portala.
 

NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENECA:
Moja jezera, Manca Korelc
Obrazložitev: Strast in ljubezen do jezer sta skozi osebno pripoved na celovit in igriv način podana skozi spletno mesto. Žirija je prepoznala odličen vsebinski projekt z estetskimi fotografijami, ki ima velik potencial, da postane tržno zanimiv. Člani žirije želijo s to nagrado poudariti, da za projektom stoji le ena oseba, ki pa je vsem nam dokazala, da se lahko doseže ogromno, če najdeš svojo nišo, vanjo verjameš in jo zapelješ v pravo smer.

IN
Mitja Bokun
Obrazložitev: Žirija ni mogla zaključiti svojega dela, ne da bi izpostavila izjemnega umetniškega mojstra. Njegove ilustracije so minulo leto dopolnjevale številne korporativne medije slovenskih podjetij, kot so NAMA, Akrapovič, Lidl Slovenija, Zavarovalnica Triglav in druge. Pri ocenjevanju prijavljenih del so vedno znova bodle v oči s svojo odličnostjo, raznolikostjo in estetiko.
 

GLAVNA NAGRADA: VELIKI POMP 2017 – PROJEKT VSEBINSKEGA MARKETINGA LETA


NAGRAJENEC:
Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Podjetje Akrapovič se komuniciranja na družbenih medijih loteva analitično premišljeno, z jasno zastavljenimi cilji in opredeljenimi ciljnimi skupinami. Njihovo komuniciranje je dokaz, da se z dobro strategijo in načinom merjenja uspešnosti lahko tudi na družbenih medijih dosega in presega pričakovane učinke. V času, ko je konkurenca na družbenih medijih izredno močna, njihove objave dosegajo visoko interakcijo in sledilcem vedno znova ponujajo sveže in privlačne vsebine. Segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v samo komunikacijo na družbenih medijih na odličen način izkazuje razumevanje potreb in interesa ciljne skupine ter same znamke. Piko na i doda estetska izpopolnjenost objav, ki sledilce le še bolj privlači. Čestitamo!