Deli:

     

Verjamemo, da imamo kaj pokazati

Tina Cipot je vodja službe za korporativno komuniciranje v podjetju Lidl Slovenija, ki je na lanskem tekmovanju za nagrade POMP poleg nagrade za najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih in nagrade na najboljšo tiskano revijo, prejelo tudi glavno nagrado – veliki POMP. Zaupala nam je, kako se komuniciranja lotevajo v njihovem podjetju.

V zadnjih treh letih ste v Lidlu Slovenija močno okrepili komuniciranje s kupci. Kako ste se tega lotili in zakaj?

Zagotovo ni šlo za eno tistih odločitev, ko se zjutraj zbudiš in si rečeš, da boš nekaj začel delati drugače. Odločitev je kar nekaj časa zorela v naših glavah in čakala na pravi trenutek. Združili smo moči in se začeli intenzivno povezovati med oddelki. Vse projekte ustvarjamo na način, da med seboj povezujemo različna področja. Močna simbioza se je razvila predvsem med oddelkom marketinga in našo službo za korporativno komuniciranje, ne smemo pa pozabiti niti na kadrovski oddelek, s katerim izredno veliko sodelujemo, pa tudi službo za pomoč kupcem, nabavo in prodajo. Priznam, včasih gre za zanimiv izziv. A razumljivo je, da imamo kdaj drugačne poglede, izhajamo z različnih področij in pričakovanj, a se zavedamo, da morajo biti naša strategija in cilji usklajeni.

Vaš uspeh torej temelji na tesnem sodelovanju. Mislite, da je stroga ločitev komunikacijskih aktivnosti med oddelki tista, ki podjetja zavira?

Vsekakor. Pa ne le komunikacijskih. Povezovanje je nujno nasploh. Zavedati se moramo, da sedimo v istem čolnu in da moramo gledati v isto smer. Ko namreč vsi poznamo smer, je treba najti le še skupni ritem. To seveda ni vedno enostavno. Podjetja morajo v prvi vrsti sesti za mizo in pregledati krovno strategijo podjetja, nato pa vse aktivnosti posameznih oddelkov. Verjamem, da bodo takrat mnogi ugotovili, da so njihova prizadevanja precej podobna in da se njihovo delo marsikdaj podvaja. Nato pa so potrebna usklajevanja, ko lahko težava nastopi ob nezavedanju, da nobeno področje ni najpomembnejše. Vsa področja lahko le skupaj tvorijo celovito zgodbo na trgu in med zaposlenimi, kar je še pomembnejše.

Komuniciranje z zaposlenimi je torej sestavni del zgodbe. Kakšno vlogo ima pri vas?

Precejšnjo. Zavedamo se, da so zaposleni naši prvi ambasadorji, njihovo zadovoljstvo pa ključ do uspeha podjetja. Naša prizadevanja na tem področju so velika – tako v okviru internega komuniciranja kot tudi kadrovskih projektov. Zaobjeti 1300 zaposlenih in jih peljati v isto smer z isto vizijo je precejšen izziv. Raziskave zadovoljstva zaposlenih v našem podjetju, ki jih delamo redno, kažejo, da so zaposleni zelo zadovoljni, obenem pa so željni informacij. Tako že tretje leto zapored izdajamo interno glasilo Štacunar. V 11 številkah na leto skrbimo, da so zaposleni obveščeni o pomembnih informacijah, povezanih s podjetjem, prav tako pa omogočamo njihovo medsebojno izmenjavo novic in fotografij iz njihovega delovnega okolja. Znotraj uprave je vzpostavljen tudi intranet, ki ga v prihodnjem letu selimo še v trgovine in skladišče. Potem pa so tukaj še razni dogodki – recimo piknik zaposlenih, za katerega smo se odločili in za en dan zaprli naše trgovine ter ga v celoti namenili našemu povezovanju in druženju.

Da je za vami pestro in plodno leto, kažejo tudi številne nagrade, ki ste jih prejeli. Kaj vam nagrade na tekmovanjih, kot je POMP, pomenijo?

Meni osebno nagrada pomeni nekakšno sidro. Sem namreč precej kritičen človek, ki si po vsakem projektu zastavlja vprašanja o tem, kaj bi lahko naredili boljše. Včasih se kar težko ustavim. Nagrada pa je tisti dokaz, ob katerem lahko za trenutek zadihaš in pohvališ samega sebe. Potem pa greš naprej.

Kaj pa je glavni doprinos tovrstnih nagrad?

Nagrada je lahko izredna pohvala za ekipo in njeno delo, prav tako pa dokaz, da smo se ob morebitnih dilemah na poti odločili pravilno. Njen doprinos pa je zagotovo tudi ponos, ki ga imamo v Sloveniji pogosto veliko premalo. Seveda je skromnost lepa čednost, a moramo se zavedati svoje vrednosti in biti ponosni na svoje dosežke.

Torej lahko rečemo, da ste v Lidlu Slovenija ponosni na svoje projekte?

Seveda. S svojimi projekti in dobrimi praksami se prijavljamo predvsem zato, ker verjamemo, da imamo nekaj pokazati. Tekmovanje je tudi dobra možnost, da se primerjamo z drugimi in se od njih tudi nekaj naučimo.

Kaj bi za konec svetovali vsem, ki o prijavah na tekmovanje za POMP nagrade še razmišljajo?

Drznite si. Izgubiti ne morete prav ničesar, pridobite pa lahko ogromno. Prijavo spišite tako, da jo bo razumel tudi nekdo, ki o samem projektu pred tem ni vedel prav veliko. Tako boste vedeli, ali prijava res pove tisto, kar želite. Predvsem pa prijave nikoli ne izpolnjujte samo zaradi prijave same, ampak zato ker verjamete, da imate nekaj pokazati.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Detox Mg, Agencija 101 za Droga Kolinska

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Preprosto, Lidl Slovenija

 

ŽIRIJA JE PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija