Deli:

     

KAKŠNA PRIJAVA POMAGA DO POMP NAGRADE

Nenad Senić, uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji in večkratni član žirij za slovenske, ameriške in britanske nagrade na področju vsebinskega marketinga, nam je iz prve roke zaupal nekaj namigov in nasvetov za učinkovito prijavo projektov. Pravi, da so ravno prijavni obrazci tisti, ki na koncu občutno vplivajo na to, kdo bo dobitnik izbrane nagrade. Kako dobro jih znate izpolniti sami? Razkrivamo šest zapovedi pisanja prijav za marketinške nagrade, ki vas lahko popeljejo do zmage!

1. Odgovorite na vsa vprašanja

Prijavne obrazce je seveda treba izpolniti skrbno, predvsem pa je pomembno, da v procesu izpolnjevanja odgovorimo na vsa zastavljena vprašanja. Neodgovorjena vprašanja vas lahko stanejo tekmovanja!

2. Bodite kratki in jasni

Pri izpolnjevanju obrazcev si vseskozi prizadevajte, da boste kar se da kratki in jedrnati. Seveda so ponekod potrebna določena pojasnila in obrazložitve, vendar pri tem nikakor ne smete preitravati. Dobro napisana prijava ni dolga prijava, temveč tista, ki da jasne in kratke odgovore na zastavljena vprašanja.

3. Definirajte cilje, ciljne skupine in učinke

V prijavi je najprej treba jasno zapisati osnovne cilje projekta in opredeliti ciljno skupino. Pri ocenjevanju namreč ne gre za to, ali je neki projekt v osnovi všeč žirantom, temveč predvsem za to, ali dosega zastavljene cilje oziroma prinaša zastavljeno ciljno skupini. Najpomembnejši del pa je zagotovo zapis učinkov, ki se jih s projektom dosega.

Definiranje učinkovitosti zna biti včasih težavno, takrat je dobro opredeliti, kakšne učinke je projekt želel doseči. Težko na primer merimo učinke naslovnice, lahko pa povemo, kaj smo z njo želeli doseči oziroma zakaj je narejena na določen način.

4. Žirija mora projekt razumeti

Projekt sam, pa naj bo še tako briljanten, zagotovo ni dovolj. Žirija, ki prijavljena dela ocenjuje, mora razumeti, zakaj je projekt na določen način narejen in zastavljen. Brez obrazložitve in pojasnila se lahko žiranti le pogovarjajo, kaj je nekomu všeč oziroma kje vidijo namen določenih odločitev izvajalcev projekta. To seveda nima smisla, saj žirija ne podeljuje nagrad za ideje ali všečnost.

5. Tri največje napake prijaviteljev

Najpogostejše napake, ki se pri prijaviteljih pojavljajo, so filozofiranje in dolgovezenje, po drugi strani pa so tudi primeri, ko prijavitelji sploh ne odgovorijo na vprašanja ali zapišejo odgovore, kot so: »Vsebinska zasnova je razvidna iz revije same.« S tem si žiranti ne morejo dosti pomagati. Tretja najpogostejša napaka pa je pomanjkanje podatkov o učinkovitosti. Brez tega žirija težko oceni projekt.

6. Več kot le prijavni obrazci

Vprašalniki, ki jih je med prijavo treba izpolniti, pa vam bodo poleg nagrade morda prinesli še kaj. Med drugim so namreč zelo dobro orodje, ki snovalce projektov prisili v konkretnejši premislek o projektu. Prijava projekta je tako lahko tudi evalvacija vašega dela, zagotovo pa dobra popotnica pri načrtovanju prihodnjih projektov.

 

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Detox Mg, Agencija 101 za Droga Kolinska

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Preprosto, Lidl Slovenija

 

ŽIRIJA JE PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija