Deli:

     

Članice žirije za nagrade POMP svetujejo

»Nagrade POMP 2016 bo ocenjevalo 86 % žirantk in 14 % žirantov, dizajn pa posebej 100 % uglednih dizajnerjev iz tujine,« je junija na svojem Facebook profilu oznanil Nenad Senić, uredniški direktor na PM, poslovni mediji. Izkoristili smo statistiko, ki tokrat govori v prid običajno bolj klepetavemu spolu, in jih povprašali, kaj svetujejo vsem prijaviteljem.

Zadnji rok za prijavo del na POMP nagrade je že tik pred vrati. Letošnje leto bodo za žirantsko mizo sedle Alenka Bešter (Zavarovalnica Triglav), Ana Ivandić  (Edition Digital), Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin), Ana Penović (Jasno & Glasno), Urška Pučko (Internavti) in Jasna Suhadolc (VirtuaPR). Moški spol pa bo 14% zastopal Nenad Senić (PM, poslovni mediji).

Nasvet številka 1: Upajte si!

»Vsem, ki se zavedajo pomena kakovostne vsebine in stavijo na dolgoročne programe, ki v ospredje postavljajo stranko, ne produkta, bi svetovala, naj zberejo pogum in svoja dela postavijo na ogled in v strokovno presojo,« svetuje Alenka Bešter. Saj veste kaj pravijo, pogumni tvegajo in s prijavo pravzaprav nimate kaj izgubiti.

Nasvet številka 2: Povejte zgodbo

Zbrali ste pogum in se odločili za prijavo. Kaj pa zdaj? Šteje vsebina prijave, seveda. A kako jo zapisati? V obliki zgodbe. »Zgodbe so srce vsakega uspešnega projekta vsebinskega marketinga, zato mi povejte ravno to – zgodbo. Vsi radi prisluhnemo dobro zaokroženi zgodbi, tudi jaz,« pravi Ana Penović.

Nasvet številka 3: Bodite kratki in jasni

Kljub dobri zgodbi, ne pozabite na jedrnatost. Simona Kruhar Gaberšček svetuje: »Pri pisanju prijave se izogibajte dolgovezenju in odvečnim lepo zvenečim pridevnikom, ki bodo člane žirije le odvrnili od bistva ocenjevanega projekta.«

Nasvet številka 4: Pojasnite svoj projekt

Projekt, pa naj bo še tako dober, sam po sebi ni dovolj. Treba ga je obrazložiti in pojasniti. »Žirantje ne poznamo vašega projekta, kot ga poznate vi. Vaša zgodba mora zato najprej prepričati nas. Če nam relevantnosti, kreativnosti in uspehov vašega projekta ne boste znali dovolj jasno predstaviti, vam misli ne znamo brati,« pravi Urška Pučko. Mogoče pa je še bolje, če prijavo date v branje najprej nekomu, ki se z marketingom ne ukvarja.

Nasvet številka 5: Natančno definirajte cilje in ciljne skupine

Kaj je pravzaprav namen projekta? Koga želimo, da projekt doseže? Kaj vse vemo o osebah, ki jih želimo doseči? Če ste opravili domačo nalogo in na zastavljena vprašanja odgovorili že v samem začetku projekta, potem izpolnjevanje prijave ne bo težko. A pri tem bodite kar se da specifični. »Upam, da prijave ne bodo vsebovale ciljnih skupin »vsi Slovenci« ali »mlade mamice«, temveč se bodo namesto demografskim značilnostim v večji meri posvetile življenjskemu slogu, navadam in potrebam skupin, na katere ciljajo,« sporoča Simona Kruhar Gabršček.

Nasvet številka 6: Pokažite rezultate in učinkovitost projekta

Rezultati in učinkovitost odtehtata na koncu vsakega projekta. Tudi v vsebinskem marketingu. »Dobra strategija vsebinskega marketinga je sicer res zasnovana na dolgi rok in v skladu s tem je tudi merjenje njenih učinkov možno le dolgoročno, a kljub temu naj prijavitelji navedejo čim več konkretnih rezultatov, ki so jih v danem obdobju dosegli s svojim projektom,« pravi Simona Kruhar Gaberšček. Jasna Suhadolc pa ob tem svetuje še: »Ne pozabite natančno opisati konteksta in rezultatov, ki ste jih dosegli. Številka, ki lahko zveni kot zelo nizka, morda pomeni odličen rezultat v vaši panogi.«

Nasvet številka 7: Držite pesti!

Za konec se potrepljajte po rami in močno stiskajte pesti, da bo prav vaše delo prepričalo žirijo. In kdo bo zmagovalec? Ana Ivandić pravi: »Pri zmagovalcu gre po mojem mnenju vedno za seštevek objektivnih strokovnih kriterijev in subjektivnih izkušenj ter prepričanj članov žirije. Seveda pa na možnosti za zmago vedno vpliva tudi konkurenca. Večina prijavljenih del je dobrih in si zaslužijo strokovno spoštovanje, vendar pa je vedno neki odstotek del, ki so pač samo še toliko boljša in prepričljivejša od drugih.«

Boste ravno vi tisti, ki boste prepričali žirijo? Pohitite in se prijavite.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 9. POMP Foruma, 27. septembra 2018, bodo že šestič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Posamezna prijava znaša 130 EUR (+ DDV). Prijava velja po plačilu prijavnine. 

Zmagovalci v posamezni kategoriji bodo prejeli:

  • kipec POMP,
  • pravico do uporabe značke z napisom POMP 2018 – najboljši »kategorija«,
  • pisno mnenje članov žirije o prijavljenem delu,
  • prestiž in slavo.

Prijavite projekt, skozi katerega odsevajo vaše zgodbe in rezultati – uvrstite se v eno ali več kategorij v tekmovalnem programu!

Naj bo nagrada za vsebinski marketing POMP vaša! Bodite vi zgled drugim! Ker si zaslužite!






 

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Svoja dela prijavite v 11 kategorij (001-011), 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo skrbno izbrana žirija določila sama.

Člani žirije bodo v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI ZA NAGRADE POMP 2018

 

001: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

002: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VIDEO

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

003: POMP 2018 – NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

 

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

 

 

004: POMP 2018 – NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH

 

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

 

 

005: POMP 2018 – NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

 

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

 

 

006: POMP 2018 – NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

 

  • Gasilci iz avta rešili Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

 

 

008: POMP 2018 – NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija

 

 

009: POMP 2018 – NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

 

  • Detox Mg, Agencija 101 za Droga Kolinska

 

 

010: POMP 2018 – NAJBOLJŠA NASLOVNICA (tiskanega ali digitalnega medija)

 

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

 

 

011: POMP 2018 – NAJBOLJŠI DIZAJN

 

  • Preprosto, Lidl Slovenija

 

ŽIRIJA JE PODELILA TUDI NASLEDNJI POSEBNI NAGRADI

 

Glavna nagrada: VELIKI POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta

 

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

 

POMP 2018 – Nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga

 

  • Štacunar, Lidl Slovenija