Zadnji rok za prijavo del na POMP nagrade je že tik pred vrati. Letošnje leto bodo za žirantsko mizo sedle Alenka Bešter (Zavarovalnica Triglav), Ana Ivandić (Edition Digital), Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin), Ana Penović (Jasno & Glasno), Urška Pučko (Internavti) in Jasna Suhadolc (VirtuaPR). Moški spol pa bo 14% zastopal Nenad Senić (PM, poslovni mediji).
Nasvet številka 1: Upajte si!
»Vsem, ki se zavedajo pomena kakovostne vsebine in stavijo na dolgoročne programe, ki v ospredje postavljajo stranko, ne produkta, bi svetovala, naj zberejo pogum in svoja dela postavijo na ogled in v strokovno presojo,« svetuje Alenka Bešter. Saj veste kaj pravijo, pogumni tvegajo in s prijavo pravzaprav nimate kaj izgubiti.
Nasvet številka 2: Povejte zgodbo
Zbrali ste pogum in se odločili za prijavo. Kaj pa zdaj? Šteje vsebina prijave, seveda. A kako jo zapisati? V obliki zgodbe. »Zgodbe so srce vsakega uspešnega projekta vsebinskega marketinga, zato mi povejte ravno to – zgodbo. Vsi radi prisluhnemo dobro zaokroženi zgodbi, tudi jaz,« pravi Ana Penović.
Nasvet številka 3: Bodite kratki in jasni
Kljub dobri zgodbi, ne pozabite na jedrnatost. Simona Kruhar Gaberšček svetuje: »Pri pisanju prijave se izogibajte dolgovezenju in odvečnim lepo zvenečim pridevnikom, ki bodo člane žirije le odvrnili od bistva ocenjevanega projekta.«
Nasvet številka 4: Pojasnite svoj projekt
Projekt, pa naj bo še tako dober, sam po sebi ni dovolj. Treba ga je obrazložiti in pojasniti. »Žirantje ne poznamo vašega projekta, kot ga poznate vi. Vaša zgodba mora zato najprej prepričati nas. Če nam relevantnosti, kreativnosti in uspehov vašega projekta ne boste znali dovolj jasno predstaviti, vam misli ne znamo brati,« pravi Urška Pučko. Mogoče pa je še bolje, če prijavo date v branje najprej nekomu, ki se z marketingom ne ukvarja.
Nasvet številka 5: Natančno definirajte cilje in ciljne skupine
Kaj je pravzaprav namen projekta? Koga želimo, da projekt doseže? Kaj vse vemo o osebah, ki jih želimo doseči? Če ste opravili domačo nalogo in na zastavljena vprašanja odgovorili že v samem začetku projekta, potem izpolnjevanje prijave ne bo težko. A pri tem bodite kar se da specifični. »Upam, da prijave ne bodo vsebovale ciljnih skupin »vsi Slovenci« ali »mlade mamice«, temveč se bodo namesto demografskim značilnostim v večji meri posvetile življenjskemu slogu, navadam in potrebam skupin, na katere ciljajo,« sporoča Simona Kruhar Gabršček.
Nasvet številka 6: Pokažite rezultate in učinkovitost projekta
Rezultati in učinkovitost odtehtata na koncu vsakega projekta. Tudi v vsebinskem marketingu. »Dobra strategija vsebinskega marketinga je sicer res zasnovana na dolgi rok in v skladu s tem je tudi merjenje njenih učinkov možno le dolgoročno, a kljub temu naj prijavitelji navedejo čim več konkretnih rezultatov, ki so jih v danem obdobju dosegli s svojim projektom,« pravi Simona Kruhar Gaberšček. Jasna Suhadolc pa ob tem svetuje še: »Ne pozabite natančno opisati konteksta in rezultatov, ki ste jih dosegli. Številka, ki lahko zveni kot zelo nizka, morda pomeni odličen rezultat v vaši panogi.«
Nasvet številka 7: Držite pesti!
Za konec se potrepljajte po rami in močno stiskajte pesti, da bo prav vaše delo prepričalo žirijo. In kdo bo zmagovalec? Ana Ivandić pravi: »Pri zmagovalcu gre po mojem mnenju vedno za seštevek objektivnih strokovnih kriterijev in subjektivnih izkušenj ter prepričanj članov žirije. Seveda pa na možnosti za zmago vedno vpliva tudi konkurenca. Večina prijavljenih del je dobrih in si zaslužijo strokovno spoštovanje, vendar pa je vedno neki odstotek del, ki so pač samo še toliko boljša in prepričljivejša od drugih.«
Boste ravno vi tisti, ki boste prepričali žirijo? Pohitite in se prijavite.