Deli:

     

»Z vsebino ustvarjamo izkušnje«

Sašo Sever je vodja upravljanja odnosov z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, dobitnici številnih domačih in tujih nagrad na področju komuniciranja. Med drugim je lansko leto na tekmovanju za nagrade POMP poleg nagrade za najboljši digitalni medij in nagrade za najboljši interni medij osvojila tudi glavno nagrado – veliki POMP. Sašo Sever nam je zaupal, kako se komuniciranja lotevajo na področju zavarovalništva.

Zavarovalnica Triglav je v zadnjih letih aktivna na področju približevanja zavarovalništva ljudem. Kako to počnete?

Ugotavljamo, da se (še vedno) mnogokrat premalo zavedamo pomembnosti finančnega načrtovanja in vodenja družinskega proračuna, nadalje pa tudi poznavanja samega smisla zavarovalništva in primerne zavarovalne zaščite. Zavarovalnica Triglav kot odgovorno podjetje zato z raznolikimi kanali, temami, zgodbami, partnerstvi in projekti aktivno prispeva k boljšemu poznavanju zavarovalnih produktov in pomena pravilne izbire zavarovalnih storitev. Zdi se nam ključno, da vsak posameznik ve, kaj neka storitev pomeni in prinaša za njegovo življenjsko situacijo oziroma katero svojo življenjsko potrebo s to storitvijo zadovoljuje.

Omenili ste raznolikost vašega komuniciranja. Kako usklajujete in prepletate vse te aktivnosti?

Naša naloga je, da zgodbe pripravimo tako, da so razumljive in privlačne za (potencialne) zavarovance. Različne aktivnosti z raznolikimi komunikacijskimi orodji in kanali prilagajamo različnim ciljnim skupinam, pri čemer stremimo k ustvarjanju vsebin z dodano vrednostjo, podobno kot to delajo medijske hiše. Pri tem pa si želimo tudi čim večje mere interakcije. To pomeni, da ne govorimo o (zavarovalniških) produktih, temveč se trudimo z vsebino oblikovati izkušnje. V zavarovalništvu to pomeni, da skozi koristne in uporabne vsebine na portalu Vse bo v redu pomagamo z odgovori na vprašanja ljudi iz njihovega vsakdanjega življenja. Aktivnosti povezujemo v celovit komunikacijski splet – od klasičnih do naprednejših pristopov, ki so nam v pomoč pri doseganju zastavljenih ciljev in ocenjevanju učinkov komuniciranja. Vsebinski marketing je integriran del naše poslovne in komunikacijske strategije.

Vaše podjetje ima ločena oddelka za marketing in za korporativno komuniciranje. Kako sodelujeta med seboj?

Služba za korporativno komuniciranje in služba za marketing sta po vsebini in projektih med seboj tesno prepleteni. Ko na primer načrtujemo vsebine za portal Vse bo v redu, izhajamo tudi iz trženjskokomunikacijskih kampanj, ki vključujejo tudi aktivnosti s področja odnosov z javnostmi, digitalnega komuniciranja in družbene odgovornosti. Na rednih tedenskih sestankih skupaj načrtujemo posamezne projekte, ne nazadnje pa so si tudi pisarne, v katerih ustvarjamo, zelo blizu. Ključno se mi zdi, da je podjetje sposobno povezovati poslovne funkcije med seboj tako, da v bistvu ni pomembno, kaj in kje kdo dela, ampak da se povezujemo s ciljem doseganja najboljše izkušnje. Strank ne zanima, kako je Triglav organiziran. Zato sta medfunkcijsko sodelovanje in povezovanje izredno pomembna, da zagotavljamo odlično izkušnjo za stranke.

Ne smemo pa pozabiti niti na interno komuniciranje, pri katerem ste izjemno aktivni. Se strinjate, da se pri komuniciranju z zaposlenimi vse začne?

Verjamem, da je urejeno in učinkovito komuniciranje pomembno za prijetno in uspešno delovno klimo ter posledično za individualno delovno uspešnost in poslovno uspešnost zavarovalnice. Glede na rezultate nam gre očitno tudi v komunikacijskem smislu dobro, a vedno je lahko še bolje (smeh). Poslanstvo internega komuniciranja v najčistejšem idealu je pravzaprav eno samo – doseči, da vsak v podjetju osmisli svoje delo, da ve, zakaj je pomembno, in da dojame, kako z njim prav on prispeva k skupnemu uspehu. Zato internemu komuniciranju posvečamo veliko pozornosti, pri čemer stremimo k temu, da sodelavcem ne povemo zgolj tistega, kar moramo vedeti, temveč tudi vse, da bomo razumeli. Naš cilj je s komunikacijo prispevati k uresničevanju skupnih poslovnih ciljev družbe, spodbujati sodelovanje med zaposlenimi, graditi pripadnost družbi, aktivno vključiti sodelavce v spremembe in jim omogočiti sodelovanje pri uveljavljanju strateških načrtov.

Da so za vami pestra in plodna leta, kažejo tudi številne nagrade, ki ste jih prejeli. Kaj vam pomenijo nagrade na tekmovanjih, kot je tudi POMP?

Pridružujem se tistim, ki običajno odgovorijo, da jim nagrade pomenijo potrditev za dosedanje delo in spodbudo za naprej. Seveda smo veseli vsakega priznanja, saj stroka očitno ceni naše delo. Zame največja nagrada pa je, ko me sodelavka ustavi na hodniku in reče, da je z veseljem prebrala moj uvodnik revije, ko sodelavec sporoči, da je bila delavnica v okviru internega programa Triglav.smo odlična, ali če je zaposlenemu vsebina na internem spletnem portalu pomagala, da zdaj dela bolje.

Zakaj pa se odločate za sodelovanju na tovrstnih tekmovanjih?

Po naravi rad zmagujem, zato odgovor verjetno že poznate (smeh). Sicer pa menim, da v zavarovalnici pripravljamo, razvijamo in oblikujemo odlične projekte, kot take pa jih želimo deliti tudi z drugimi. So pa takšna tekmovanja vedno tudi priložnost, da se za trenutek ustavimo, pogledamo nazaj in ugotovimo, kaj smo naredili dobro in kaj lahko še bolje.

Kaj menite, da je glavni prispevek, ki ga sodelujočim prinašajo tekmovanja?

Tovrstna tekmovanja omogočajo primerjavo z drugimi in pa, kar je zelo pomembno, povratno informacijo o tem, kaj si naredil dobro in kaj bi lahko v prihodnje še izboljšal. Biti del elite dosežkov na področju vsebinskega marketinga je enkraten izziv, ki nam služi kot kompas na poti pripovedovanja privlačnih in pomembnih zgodb. POMP je po mojih izkušnjah eno redkih tekmovanj, ki prijavitelju posredujejo mnenje strokovne komisije.

Kakšen nasvet bi za konec dali vsem, ki o prijavi na tekmovanje še razmišljajo?

Zberite pogum in vsebine, ki ste jih skuhali, spekli in ocvrli, ponudite na pladnju in strokovni žiriji za pod zob. Prepričajte z zgodbo, ki ste jo oblikovali. Morda bo prav vaša najbolj teknila.

Deli:

     

O nagradah

Ob zaključku letošnjega 8. POMP Foruma, 28. septembra 2017, bodo že petič podeljene letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, imenovane POMP. Pobudnik projekta je agencija PM.

POMPI, vključno z glavno nagrado VELIKI POMP za projekt vsebinskega marketinga leta, so vsako leto podeljeni dosežkom, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti, ki torej dosegajo ali celo presegajo vaše dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

KATEGORIJE

Za nagrade se lahko potegujete posamezniki, podjetja, javne ustanove in druge organizacije ter agencije, ki projekte vsebinskega marketinga izvajate za svoje naročnike.

Člani žirije so v vseh kategorijah ocenjevali:

  • kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke
  • kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena
  • še posebno pa, kako učinkovito se jo uporablja kot del vaše dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Torej ne gre le za ocenjevanje inovativnosti oz. kreativnosti, temveč tudi umeščenosti prijavljenega dela v celostno komunikacijsko/poslovno/marketinško strategijo in njene učinkovitosti.

ZMAGOVALCI NAGRAD POMP 2017

 

NAJBOLJŠA CELOSTNA STRATEGIJA VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Zavarovalnica Triglav ima zelo dovršeno in celostno strategijo, ki zaobjema interno in eksterne javnosti, vključno z vsemi sedmimi trgi v regiji. Vsi njihovi mediji pa med seboj smiselno prepletajo in učinkovito dopolnjujejo. Predvsem pa je ton komunikacije povsem prirejen ciljnim skupinam in vsakemu posameznemu mediju. Vsebine zajemajo širok spekter področij, kar omogoča, da se uporabniki hitreje najdejo v njih in jih redno spremljajo.

POSEBNA POHVALA: Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB
Obrazložitev: V zadnjih letih pri NLB opažamo velik preskok iz trženja produktov na uspešno izvajanje vsebinski marketing. Pri tej banki izstopa predvsem jasna segmentacija ciljnih skupin, zato je komunikacija z vsako posebej ustrezno prilagojena in zaradi tega tudi učinkovita. Za zgled vsem drugim.
 

NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ


POSEBNA POHVALA:
Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si Obrazložitev: Edini izmed prijavljenih del, pri katerem so naredili korak dlje in poskrbeli za dvosmerno komunikacijo. Še posebej inovativen in koristen se članom žirije zdi preplet produktne komunikacije s koristno komunikacijo.

Zdravko Lidl, Lidl Slovenija Obrazložitev: Zdravko Lidl ima zelo dobro razdelano zgodbo. Je simpatični ambasador zdravja, dobrega počutja in kakovostnega preživljanja prostega časa. Vsebina medija je prikupna, zanimiva za branje in rabo. Celotno spletno mesto pa jasno kaže na to, da ga dela skupina z veliko strastjo do svojega dela.
 

NAJBOLJŠI VIDEO


NAGRAJENEC: Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Prevc komplet je serija odlično zasnovanih videov, ki s simpatično bratsko trojico predstavlja dober recept za zanimivo vsebino. Na preprost in iskren način jim je uspelo osvetliti vrednote bratov Prevc ter jih zelo pametno povezati s svojo blagovno znamko in ponudbo.

POSEBNA POHVALA: Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Vrhunsko zasnovan in domišljen predstavitveni video, ob katerem dobiš kurjo polt. S svojo glasbeno podlago vzbudi čustva in očara tudi avtomobilski industriji manj najklonjene gledalce. Pohvalimo lahko tudi komunikacijo, ki jasno sporoča vrhunsko kakovost, zvok, strast in moč blagovne znamke.
 

NAJBOLJŠA TISKANA REVIJA/ČASOPIS


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Korporativna revija, ki je lepa, koristna in se prodaja, je odraz pametne strategije in dobrega tima. Razgibana in lahkotna vsebina z uporabnimi nasveti in recepti je branje, ki ga imajo ženske, ki iščejo vsakdanji navdih, rade. Dober način pozicioniranja podjetja in izdelkov, ki jih prodajajo, predvsem pa dober način pridobivanja novih kupcev. Revija Preprosto je preprosto dobra, čestitamo!

POSEBNA POHVALA: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Všečna poslovna revija, ki skladno s poslanstvom Slovensko-nemške gospodarske zbornice prinaša številne uporabne informacije in zanimivosti za člane in poslovneže v obeh državah, hkrati pa diskretno nagovarja nove. Zadržan dizajn, kakovostna fotografija, predvsem pa kreativen nabor vsebin revijo nedvomno uvršča med boljše v svoji vrsti in na tak način dviguje prepoznavnost ter utrjuje vlogo zbornice v družbi in med članstvom.
 

NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH MEDIJIH


NAGRAJENEC: Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Inovativna, izčiščena komunikacija, ki do potankosti razume svojo ciljno skupino. Visoka estetika objav, segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v komunikaciji sporoča, da podjetje resnično razume potrebe in interese svoje ciljne skupine. Komunikacija na Instagramu služi kot šolski primer, kako voditi pretežno ženski medij za pretežno moško občinstvo.

POSEBNA POHVALA: Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Podjetje se je s komunikacijo na Snapchatu na odličen način lotilo približevanja mlajši ciljni skupini in pridobivanja novih potrošnikov med njimi. Na vrhunski način so izkoriščene tudi funkcionalnosti medija, s katerimi predstavljajo svojo zgodbo.
 

NAJBOLJŠI E-NOVIČNIK


NAGRAJENEC: PS interni novičnik, Porsche Slovenija
Obrazložitev: E-novičnik jasno nagovarja ciljno publiko, je čist in pregleden. S svojo vsebino odlično dopolnjuje celotno strategijo internega komuniciranja podjetja in učinkovito izpolnjuje ključne naloge internih medijev, kot so povezovanje med zaposlenimi, krepitev razumevanja in pripadnosti zaposlenih podjetju.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ


NAGRAJENEC: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
Obrazložitev: Revija je odličen primer učinkovitega izvajanja strategije vsebinskega marketinga, z jasno publiko in cilji, k čemur je usmerjen sleherni korak in aktivnost, zato ne presenečajo pozitivni odzivi nagovorjene javnosti. Posebno pohvalo si zasluži dodatna distribucija vsebine in dostopnost revije na ključnih točkah dosega ciljne skupine.
 

NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA


NAGRAJENEC: Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: Odlično zasnovana kampanja, ki na kakovosten in celovit ter interaktiven način izobražuje bralce o potresih in potresnih območjih Slovenije. Svež in sodoben uredniški pristop dobro poveže vsebino in blagovno znamko.

POSEBNA POHVALA: Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR
Obrazložitev: Kampanja na prefinjen način prepleta sporočilo akcije in same prejemnike organov, tj. eno od ciljnih skupin kampanje. Ta je odlično zasnovana, a potrebuje nadaljevanje. Na žalost se tovrstne vsebine prehitro umaknejo z naslovnic. Rezultat kampanje je dokaz, da so neaktivnosti in strah praviloma vedno posledica neinformiranosti in predsodkov.
 

NAJBOLJŠE NATIVNO OGLAŠEVANJE


NAGRAJENEC: Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
Obrazložitev: Žirija je prepoznala visoko kakovost in relevantnost vsebine, njeno umeščenost in povezovanje s preostalimi povezanimi vsebinami medija, ki so na res visoki ravni. Pojasnila stroke, izkušnje zavarovancev in pregledna razlaga z dodanimi vizualnimi elementi dajejo vsebinam dodano vrednost in so odlično usklajena s komunikacijo blagovne znamke.

POSEBNA POHVALA: Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija
Obrazložitev: Znamka na kakovosten način prepleta spletno oglaševanje in promocijske članke ter kakovostno odgovarja na interes posamezne ciljne skupine. Posebna pohvala gre tudi osebnim zgodbam zadovoljnih kupcev, ki so na diskreten način umeščene v vsebine.
 

NAJBOLJŠI MEDIJ(I) INTERNEGA KOMUNICIRANJA


NAGRAJENEC: Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: To delo je med vsemi prijavljenimi tako zelo izstopalo, da so se člani žirije odločili v tej kategoriji podeliti le nagrado. Žirija pozdravlja drznost podjetja, da na strokoven način spregovori o vse bolj razširjeni bolezni. Posebna tematska številka Obzornika izraža skrb podjetja za zdravje zaposlenih, hkrati pa deluje preventivno in kurativno. S takšnim pristopom Zavarovalnica Triglav sporoča, da zna prisluhniti in razumeti potrebe in težave svojih zaposlenih. Dobro obravnavana strokovna vsebina in vrhunska vizualna podoba sta le še pika na i.
 

NAJBOLJŠI INFLUENCER MARKETING


NAGRAJENEC: #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija
Obrazložitev: Projekt #Minidentiteta dokazuje, da za izvrstno zapeljan vplivnostni marketing ni nujen visok finančni vložek, pač pa izbira pravih influencerjev z iskreno, avtentično vsebino. Gre za dober primer celovito, korektno in učinkovito izvedene produktne kampanje.

POSEBNA POHVALA: Huawei P10, Sidera za Huawei
Obrazložitev: Žirija pozdravlja izbor influencerjev in komunikacijskih aktivnosti, s katerimi so izpostavili glavne adute produkta. Da gre za korektno in učinkovito izpeljan projekt, dokazuje tudi dejstvo, da je delež prodaje mobilnih telefonov Huawei narasel za 70 odstotkov.
 

NAJBOLJŠA NASLOVNICA (TISKANEGA ALI DIGITALNEGA MEDIJA)


NAGRAJENEC: Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav
Obrazložitev: V tej kategoriji dileme ni bilo. Člani žirije so se povsem strinjali, da je daleč najboljša naslovnica med vsemi prav ta. Kdo bi si mislil, da si lahko podjetje dovoli kaj tako kakovostnega v okviru internega komuniciranja! Članov žirije izjemno pozitiven odziv med zaposlenimi nikakor ne preseneča. Poklon!

POSEBNA POHVALA: Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Inovativna uporaba različnih pisav, čudovit barvni kontrast, izjemna kompozicija fotografije. Fotografija na naslovnici, posneta z iPhonom. Odlično opravljena naloga.
 

NAJBOLJŠA OBLIKOVNA REŠITEV NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENEC: Preprosto, Lidl Slovenija
Obrazložitev: Zelo lepo oblikovana revija. Člani žirije so posebej pohvalili uporabo živahne palete barv, kombinacijo klasičnih in neobičajnih pisav ter kakovostne fotografije in ilustracije. Ob listanju revije postaneš zelo lačen.

POSEBNA POHVALA: Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
Obrazložitev: Več kot očitno je, da gre za oblikovno zelo premišljeno spletno mesto. Neverjetni detajli, odlična uporaba barvne palete, da kombinacije vizualnih elementov in pisav ne omenjamo. To je primer izjemno lepo oblikovanega portala.
 

NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE NA PODROČJU VSEBINSKEGA MARKETINGA


NAGRAJENECA:
Moja jezera, Manca Korelc
Obrazložitev: Strast in ljubezen do jezer sta skozi osebno pripoved na celovit in igriv način podana skozi spletno mesto. Žirija je prepoznala odličen vsebinski projekt z estetskimi fotografijami, ki ima velik potencial, da postane tržno zanimiv. Člani žirije želijo s to nagrado poudariti, da za projektom stoji le ena oseba, ki pa je vsem nam dokazala, da se lahko doseže ogromno, če najdeš svojo nišo, vanjo verjameš in jo zapelješ v pravo smer.

IN
Mitja Bokun
Obrazložitev: Žirija ni mogla zaključiti svojega dela, ne da bi izpostavila izjemnega umetniškega mojstra. Njegove ilustracije so minulo leto dopolnjevale številne korporativne medije slovenskih podjetij, kot so NAMA, Akrapovič, Lidl Slovenija, Zavarovalnica Triglav in druge. Pri ocenjevanju prijavljenih del so vedno znova bodle v oči s svojo odličnostjo, raznolikostjo in estetiko.
 

GLAVNA NAGRADA: VELIKI POMP 2017 – PROJEKT VSEBINSKEGA MARKETINGA LETA


NAGRAJENEC:
Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
Obrazložitev: Podjetje Akrapovič se komuniciranja na družbenih medijih loteva analitično premišljeno, z jasno zastavljenimi cilji in opredeljenimi ciljnimi skupinami. Njihovo komuniciranje je dokaz, da se z dobro strategijo in načinom merjenja uspešnosti lahko tudi na družbenih medijih dosega in presega pričakovane učinke. V času, ko je konkurenca na družbenih medijih izredno močna, njihove objave dosegajo visoko interakcijo in sledilcem vedno znova ponujajo sveže in privlačne vsebine. Segmentacija interesov skozi vsebine in integracija zvoka v samo komunikacijo na družbenih medijih na odličen način izkazuje razumevanje potreb in interesa ciljne skupine ter same znamke. Piko na i doda estetska izpopolnjenost objav, ki sledilce le še bolj privlači. Čestitamo!